شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قطارهای ترنست یزد _ تهران به مسیر خود باز می گردد

با پیگیری نماینده مردم یزد در مجلس مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات از بانک رفاه کارگران به شرکت رجا جهت بازسازی این ۳ رام قطار ترنست ویژه استان یزد اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94601
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

قطارهای ترنست یزد _ تهران به مسیر خود باز می گردد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، در ادامه‌ی پیگیری‌ها، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی از خط بازسازی قطارهای ترنست یزد به تهران بازدید کرد.

با توجه به درخواست های متعدد اقشار مختلف مردم استان یزد جهت راه‌اندازی قطارهای ترنست مسیر یزد به تهران و بالعکس، دکتر جوکار نماینده مردم، پس از دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی و اخذ دستور قاطع، با پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلساتی با مدیرعامل شرکت رجا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران در نهایت موفق به کسب مجوز فعالیت ۳ رام قطار ترنست در این مسیر شد.

در این راستا جهت بررسی فعالیت‌های انجام گرفته، دکتر جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با همراهی مدیرعامل شرکت رجا و معاونین و مدیرعامل بانک رفاه کارگران از خط بازسازی قطارهای ترنست مسیر یزد به تهران و بالعکس بازدید کردند.

لازم به ذکر است؛ با پیگیری نماینده مردم یزد در مجلس مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات از بانک رفاه کارگران به شرکت رجا جهت بازسازی این ۳ رام قطار ترنست ویژه استان یزد اختصاص یافت.

نماینده مردم ضمن اشاره به خریداری قطعات خارجی مورد نیاز برای بازسازی این ۳ رام قطار گفت: مابقی دستگاه ها اعم از وسایل سرمایشی، گرمایشی و موتورها در حال بازسازی هستند.

محمدصالح جوکار اظهار داشت: امیدوارم که مطابق با جدول زمانبندی شده اقدامات صورت پذیرد و شاهد راه‌اندازی این ۳ رام قطار ترنست و بهره‌مندی همشهریان عزیزمان از آن باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi