چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

استخدام‌های شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در کانون پیگیری رسانه‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج؛ حاشیه‌های این روزهای استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر به شائبه استخدام‌های طایفه‌ای، فامیلی و غیر قانونی بر می‌گردد که در هر کوچه و خیابان و در هر محفلی بیش از هر چیز به آن موضوع پرداخته می‌شود. استخدام‌های طایفه‌ای و فامیلی که در برهه‌ای از زمان نام برخی مدیران کهگیلویه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94493
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

استخدام‌های شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در کانون پیگیری رسانه‌ها

به گزارش کرونا از یاسوج؛ حاشیه‌های این روزهای استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر به شائبه استخدام‌های طایفه‌ای، فامیلی و غیر قانونی بر می‌گردد که در هر کوچه و خیابان و در هر محفلی بیش از هر چیز به آن موضوع پرداخته می‌شود.

استخدام‌های طایفه‌ای و فامیلی که در برهه‌ای از زمان نام برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد را در نزد افکار عمومی مردم استان بدنام کرد و موجب شد تا مدیران این استان مشمول برخی حکم های سنگین از جمله شلاق شوند دوباره ورد زبان‌ها شده است.

در دو سه ماه اخیر موضوع استخدام های طایفه ای و فامیلی در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به تیتر یک رسانه های استان تبدیل شده چرا که رسانه ها می خواهند بدانند که اگر صحت دارد این افراد چگونه و به چه دلیل و با چه اراده ای و با چه مدرکی و با کدام آزمون و کدامین قدرت نامرئی در شرکت گاز به کار گرفته شده‌اند.

اما در نشست خبری رئیس دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته قوه قضاییه و در یکی از آخرین روزهای بهار، خبرنگاران پرسش های متعددی را از حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان در همین خصوص داشتند.

شاید بیشترین سوالات خبرنگاران از رئیس کل دادگستری در همین خصوص بود چرا که آنها می‌خواستند بدانند و بشنوند که آیا چنین موضوعی صحت داشته و اگر صحت دارد آیا قانونی بوده یا نه و اگر قانونی نبوده دستگاه قضایی استان چه برخوردی با عوامل آن خواهد داشت.

در این نشست رئیس کل دادگستری گفت که موضوع را برای پی گیری به بازرسی ارجاع داده است.

نگفتیم تا بنشینید و حمایت شوید/ طرح لبیک یا خامنه ای
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi