سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی و تکمیلی استان گلستان

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی استان گلستان بر سرمایه‌گذاری در اولویت‌بندی صنایع تبدیلی و تکمیلی این خطه تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94439
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

ضرورت سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی و تکمیلی استان گلستان

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی استان گلستان، گفت: این اقدام سبب شد تا کشاورزان پرتلاش را در زمان برداشت محصولات کشاورزی با دغدغه فروش محصول مواجه نشوند.

وی ادامه داد: در استان گلستان در حوزه خرید تضمینی محصولات کشاورزی جا دارد از تلاش استاندار، مدیران جهادکشاورزی، غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی استان برای رفع مشکلات پرداخت به موقع بهای محصول و پیگیری برای پرداخت واقعی قیمت محصول قدردانی می‌شود.

منتظری با اشاره به اینکه گلستان قطب کشاورزی در کشور بوده و نقش‌ مهمی در تامین امنیت غذایی دارد، افزود: توجه به صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی استان که سال‌ها از کمبود آن رنج می‌برد، یک ضرورت است.

وی بیان کرد: با روشی که اکنون در تولید محصولات کشاورزی در گلستان وجود دارد، ارزش افزوده و مولد ثروت برای این استان نخواهد داشت و باید چاره‌اندیشی در این حوزه صورت گیرد.

این نمایندهمجلس در دوره یازدهم، خام‌فروشی را شایسته بخش کشاورزی استان گلستان که اقتصاد ساکنان بر پایه آن استوار بوده، شایسته ندانست و بر سرمایه‌گذاری در اولویت‌بندی صنایع تبدیلی و تکمیلی این خطه تاکید کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi