یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تقویت زراعت پنبه در استان گلستان

ماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی استان گلستان بر ضرورت تقویت زراعت پنبه در استان تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94427
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

ضرورت تقویت زراعت پنبه در استان گلستان

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی استان گلستان، گفت: این اقدام در راستای اجرای درست سیاست الگوی کشت با محوریت جهادکشاورزی پیگیری شود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان هم آمادگی دارند که نظام مسائل این بخش را حل کنند.

این نمایندهمجلس در دوره یازدهم با تاکید بر اصلاح قیمت‌گذاری در خرید تضمینی محصولات کشاورزی، گفت: این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود تا از کشاورزان در تولید حمایت ویژه شود.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه مثبت دولت سیزدهم در رفع مشکلات بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: برای خرید تضمینی گندم هم امسال رییس جمهور برای حمایت کشاورزان دستور بازنگری قیمت این محصول را داده است.

نوروزی  بر تقویت زراعت پنبه در گلستان تاکید کرد و افزود: اکنون کارخانه نخ ریسندگی در این استان فعال شده و هزار هکتار زمین کشاورزی استان به صورت قراردادی زیر کشت این محصول رفته است.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح الگوی کشت بعد از گذشت پنج دهه، کار بسیار ارزشمند دولت سیزدهم است ولی باید نظام مسائل آن در اجرا به خوبی دیده شود.

وی یادآور شد: وزیر  جهادکشاورزی را در اجرای این طرح مهم در توسعه پایدار کشاورزی کمک می‌کنیم.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون دغدغه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سه استان شمالی، توجه به حل مسائل کشاورزی است.

وی بر لزوم توجه و عمل دیدگاه‌های امامین انقلاب در رشد تولید کشاورزی کشور به ویژه در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد و گفت: باید بیش از گذشته این بخش مورد توجه قرار گیرد.

کارگروه‌های مختلفی برای بررسی لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان تشکیل شد
دنبال کنید

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه هفتم توسعه با مشکلاتی که در بخش کشاورزی و محیط زیست برای امنیت غذایی کشور سر راه خود دارد، راهگشا نبوده و باید به غنی آن افزوده شود.

وی ادامه داد: باید از دیدگاه‌های کشاورزان، محققان و کارشناسان بخش کشاورزی و محیط زیست به خوبی در غنای برنامه هفتم توسعه استفاده شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi