دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

غرب مازندران نیازمند کمپ ساحلی است

نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس با بیان اینکه درپی راه اندازی کمپ ساحلی در غرب استان هستیم، گفت: باید از ظرفیت ساحل در منطقه بهره گیری شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94183
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

غرب مازندران نیازمند کمپ ساحلی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  سیدشمس الدین حسینی در دیدار با رؤسای هیأت‌های ورزشی در غرب استان اظهار کرد: امروزه حضور قهرمانان و ورزشی‌ها و افتخار آفرینان در غرب استان نسبت به سال‌های گذشته بیشتر و متراکم‌تر شده است که این موضوع حاصل تلاش و زحمات شما مدیران و زحمت‌کشان هیأت‌های ورزشی است.

حسینی ضمن تقدیر از هیأت‌های ورزشی، افزود: ما امروز می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم که در ورزش صاحب نام هستیم. در چند رشته ورزشی در غرب استان نقش آفرین هستیم و امیدوارم باقی رشته‌ها هم درخشش داشته باشیم.

وی با تاکید بر همگانی کردن ورزش، بیان داشت: اهمیت عرصه همگانی مهمتر از عرصه قهرمانی است اما این دو همدیگر را تکمیل و پشتیبانی می‌کنند و لازم است در هر دو بخش با برنامه پیش برویم.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس خاطرنشان کرد: امروزه نشاط آفرین ترین بخش جامعه، بخش جامعه ورزشی است و قطعاً ورزش در خانواده‌ها و جامعه تأثیرگذار است.

حسینی ادامه داد: باید آسیب شناسی صورت بگیرد که در چه رشته‌هایی موفق هستیم و در چه رشته‌هایی ضعف داریم. در زمینه رزمی این چند سال موفقیت‌های زیادی کسب شده و باید تلاش کنیم در تمامی رشته‌ها قهرمانان مربیان و داوران ممتازتری را تربیت و معرفی کنیم.

وی افزود: شک ندارم بهترین روش و ارزان‌ترین روش برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همین ورزش است.

وی به استفاده از تجربیات و ظرفیت پیشکسوتان تاکید کرد و گفت: بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان به صندوق حمایت از پیشکسوتان کمک کرده‌ایم.

نماینده مردم تنکابن، عباس آباد و رامسر در مجلس، با اشاره به اینکه اقدامات و رویدادهای خوبی در این چند ماه اخیر در ورزش استان برگزار شد، افزود: باید برگزاری رویدادها را در ورزش جدی بگیرید.

قول مساعد رفع کمبود نیازهای دارویی استان گلستان در نشست با ریاست سازمان غذا و دارو
دنبال کنید

حسینی در پایان به ظرفیت ساحلی در استان مازندران و مخصوصاً غرب استان اشاره کرد و بیان داشت: دنبال این هستیم که کمپ ساحلی در غرب استان ایجاد کنیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi