جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

میادین چمن مصنوعی فوتبال در گچساران به بهره برداری رسید

سه زمین چمن مصنوعی فوتبال در گچساران با حضور مسوول ورزش وزارت نفت، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید. نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از این طرح

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9403
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

کرونا :

میادین چمن مصنوعی فوتبال در گچساران به بهره برداری رسید

سه زمین چمن مصنوعی فوتبال در گچساران با حضور مسوول ورزش وزارت نفت، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: دو زمین چمن مصنوعی فوتبال پارک جنگلی و تختی در شهر دوگنبدان و روستای سرابنیز با ۱۰میلیارد ریال اعتبار از بودجه نفت اجرا شده است.

غلامرضا تاجگردون با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته شهری و روستایی این شهرستان بیان کرد: این طرح ها با هدف تقویت زیرساخت های ورزشی مناطق محروم اجرا شده است.

وی با یادآوری وجود ۱۶ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در شهرستان گچساران و حضور ۱۸ تیم ورزشی این شهرستان در لیگ های مختلف کشوری تصریح کرد: استعدادهای ورزشکاران گچسارانی هم در بخش قهرمانی و هم از نقطه نظر ورزش همگانی نیازمند توجه بیشتری است.

تاجگردون ابرازامیدواری کرد: با تکمیل ۱۰ طرح زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهر دوگنبدان و پنج طرح ورزشی دیگر در مناطق روستایی گچساران سرانه فضاهای ورزشی این شهرستان در مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان نفتخیز به شاخص استاندارد نزدیک شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi