سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت بیش از 2 هزار نفر داوطلب ایلامی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

امین دوست محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ظهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: چهارمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال جاری در ایلام برگزار شد که در این آزمون ۲ هزار و ۸۳۸ نفر داوطلب شرکت کردند.  وی تصریح کرد: آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی به‌صورت هم‌زمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93625
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۸

کرونا :

شرکت بیش از 2 هزار نفر داوطلب ایلامی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

امین دوست محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ظهر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: چهارمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی در سال جاری در ایلام برگزار شد که در این آزمون ۲ هزار و ۸۳۸ نفر داوطلب شرکت کردند.

 وی تصریح کرد: آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی به‌صورت هم‌زمان در مرکز استان و در ۵ حوزه امتحانی در دانشگاه‌های ایلام، دانشگاه پیام‌نور و دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: مجوز جذب یک هزار و ۲۷ نفر دیگر نیز برای جذب در دستگاه‌ها در حال بررسی است که در صورت تایید اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته دوست محمدی این آزمون برای جذب نیرو در دستگاه‌های راه‌وشهرسازی، سازمان ثبت‌اسناد و املاک، سازمان امور مالیاتی، پست‌بانک، شرکت ارتباطات زیرساخت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تحقیقات، آموزش و توسعه کشاورزی،  شیلات، سازمان ملی بهره‌وری، سازمان نقشه‌برداری، پژوهشکده علوم‌زمین است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi