شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارکنان اقماری صنعت نفت مردان جهادی و بی ادعای خط اول اقتصاد کشور

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی در این بازدید گفت: کارکنان اقماری صنعت نفت نیروهای بی ادعای خط اول جهاد اقتصادی کشور هستند .  وی بیان کرد: مدیران و سایر همکاران ستادی در هر جایگاهی که باشند باید بدانند موضوعیت حضور سازمانی آنها پشتبانی بدون منت و تمام و کمال از شما همکاران بخش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 93426
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

کارکنان اقماری صنعت نفت مردان جهادی و بی ادعای خط اول اقتصاد کشور

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی در این بازدید گفت: کارکنان اقماری صنعت نفت نیروهای بی ادعای خط اول جهاد اقتصادی کشور هستند . 

وی بیان کرد: مدیران و سایر همکاران ستادی در هر جایگاهی که باشند باید بدانند موضوعیت حضور سازمانی آنها پشتبانی بدون منت و تمام و کمال از شما همکاران بخش تولید می باشدتا بتوانید با تمرکز کامل وبدور از دغدغه‌ در این سنگر اهداف نظام جمهوری اسلامی را محقق کنید. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: مفهوم جهاد اقتصادی را شما کارکنان عملیاتی و اقماری در عمل انجام می دهید.

کمالی با اشاره به اینکه من وظیفه دارم به شما خداقوت گفته و پای درد و دل شما بنشینم عنوان کرد: دوری از خانواده در شرایط کاری سخت و گرمای طاقت‌فرسای جنوب نشان از تعهد شما کارکنان صنعت نفت گچساران برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران دارد .

وی گفت: مردم به وجود شما کارکنان بی ادعایی که در سخت ترین شرایط کاری در میدان هستید افتخار می کنند و ما نیز وظیفه داریم رفع مشکلات شما را در اولویت کاری خود قرار داده و آنها را پیگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه ضمن بازدید از تأسیسات نرگسی و گفتگو با کارکنان عملیاتی ۸از استراحتگاه و امکانات رفاهی کارکنان نیز بازدید کردند و با حضور در ایستگاههای مرتبط با صادرات نفت گوره پس از بازدید در نشستی صمیمی برای رفع دغدغه های مطرح شده از سوی کارکنان قول نهایت تلاش و پیگیری را دادند.

کارکنان اقماری صنعت نفت مردان جهادی و بی ادعای خط اول اقتصاد کشور 6

کارکنان اقماری صنعت نفت مردان جهادی و بی ادعای خط اول اقتصاد کشور 7

کارکنان اقماری صنعت نفت مردان جهادی و بی ادعای خط اول اقتصاد کشور 8

کارکنان اقماری صنعت نفت مردان جهادی و بی ادعای خط اول اقتصاد کشور 9

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

پیش‌بینی بودجه با عنوان مناسب‌سازی معابر، پارک‌ها و ساختمان‌های شهرداری برای تردد معلولان، جانبازان و سالمندان!!!
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi