سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دستمال کثیف شما با هیچ چیزی پاک نمی شود

دستمال کثیف شما با هیچ چیزی پاک نمی شود عده ای در داخل کشور دست به خیانت ، آشوب ،غارت و قتل می زنند. اینها در اعترافات خودشان با این ناهنجاری ها می خواهند جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند و در این مسیر دست به هر خیانتی می زنند. مدتی است که زمان تسویه‌حساب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92685
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

کرونا :

دستمال کثیف شما با هیچ چیزی پاک نمی شود

دستمال کثیف شما با هیچ چیزی پاک نمی شود

عده ای در داخل کشور دست به خیانت ، آشوب ،غارت و قتل می زنند. اینها در اعترافات خودشان با این ناهنجاری ها می خواهند جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند و در این مسیر دست به هر خیانتی می زنند.
مدتی است که زمان تسویه‌حساب برای خائن ها به میهن و ملت فرا رسیده است ، دیر یا زود گردن خیلی ها زیر تیغ تسویه‌حساب می رود و کاش بیشتر دوستانمان شیشه هایشان پاک باشد و نیاز به شکستن نداشته باشد.

با این حال عده ای در بیرون از کشور با دستمال‌های کثیف سعی می کنند این شیشه ها را تمیز کنند و حتی اگر تمیز نشد مراقبت کنند که نشکند.

نمونه بارز چنین کاری رفتار غیر انسانی اشرار در استان اصفهان بود که در زمان تسویه‌حساب قرار گرفتند ، به اعدام محکوم شدند و حکمشان اجرا شد.

حال گروهک تروریستی منافقین با دستمال بسیار کثیف خود برای این اشرار مراسم ختم برگزار می کند و به ملت ایران توهین و ناسزا می گویید و با این کار نام این اشرار را برای گروهک خودش ثبت می کند.

این وسط اپوزیسیون هم بخاطر آنکه فهمیده است که این گروهک چه خیانت هایی کرده بسیار عصبانی شده .. این گروهک را با خاک یکسان می کند.

اینجاست که باید به آشوبگران ، غرب‌گراها ، منافقین بگوییم: دستمال شما با هیچ چیزی پاک نمی شود ، به هر شیشه ای خورده باشد باید شکست یا تعویض کرد.

*هوشیار باشید و هوشیار بمانید*
عقل_خاکستری
#koronanews
#عقل_خاکستری

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi