جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 جمهوری اسلامی ایران تصمیم‌گیرنده‌ی آینده‌ی خاورمیانه

 جمهوری اسلامی ایران تصمیم‌گیرنده‌ی آینده‌ی خاورمیانه نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی: واقعیت این است که تنها ایرانیان تصمیم خواهند گرفت که چه زمانی به سوی زرادخانه هسته ای شیرجه بزنند و ما نمیتوانیم جلوی آنها را بگیریم. اسرائیل این توان را دارد که جنگنده ها را به تاسیسات ایران بفرستد و آنجا را بمباران کند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 92562
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

کرونا :

 جمهوری اسلامی ایران تصمیم‌گیرنده‌ی آینده‌ی خاورمیانه

 جمهوری اسلامی ایران تصمیم‌گیرنده‌ی آینده‌ی خاورمیانه

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی: واقعیت این است که تنها ایرانیان تصمیم خواهند گرفت که چه زمانی به سوی زرادخانه هسته ای شیرجه بزنند و ما نمیتوانیم جلوی آنها را بگیریم.
اسرائیل این توان را دارد که جنگنده ها را به تاسیسات ایران بفرستد و آنجا را بمباران کند اما اگر هر یک از تاسیسات هسته ای ایران را بزنیم فقط به برنامه هسته ای آنها شتاب داده ایم، زیرا خواهند گفت چاره ای برای ما نمانده جز اینکه جنگ افزار هسته ای خودمان را داشته باشیم…

✅ واقعیت هایی که این روزها از زبان دشمنان شنیده می شود قابل تحمل است.

این یک واقعیت واضح و شفاف است که جمهوری اسلامی ایران هر موقع اراده کند می‌تواند زرادخانه هسته‌ای در اسرائیل را منهدم کند و چالش بسیار بزرگی در خاورمیانه ایجاد نماید.

اما آن که اسرائیل بتواند با جنگنده هایش مرکز های اتمی ایران را بمباران کند یک خواب زیبا به نظر می آید، شاید از طریق دیگری بشود چنین کاری کرد ولی با جنگنده های بمب افکن به نظر می رسد خوابی باشد که حتی در خواب دیدش، برای غربی‌ها محال می نماید.

صد درصد در صورت رخ دادن چنین حمله‌ای از طرف اسرائیل پیامد بسیار خطرناکی برای آنان در پی خواهد داشت و این نکته را خوب درک کرده اند.

جمهوری اسلامی ایران می تواند به بهانه چنین حمله ای در عرض چند شبانه روز مجهز به قوی ترین موشک های هسته ای شود و این یکی از آرزوهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.

در معبر اربعین زائران حسینی چه خبر است؟! / دشمن می‌خواهد اوضاع را آشفته نشان دهد
دنبال کنید

دشمن خوب فهمیده است که نباید در این شرایط به ایران چراغ سبز داده تا در آینده کاملاً در فرآیند نظامی و دفاعی هسته‌ای شود.

*هوشیار باشید و هوشیار بمانید*
عقل_خاکستری
#koronanews
#عقل_خاکستری

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi