دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برخی مناطق مسکونی شهری و روستایی دچار آبگرفتگی شده است

عبدالرحیم رحیمی  در خصوص بارندگیهای اخیر شهرستان و خسارات وارده به زیرساختهای شهرستان اظهار داشت : به علت شدت بارندگی برخی مناطق مسکونی شهری و روستایی دچار آبگرفتگی شده است. وی خسارت دیدن برخی واحدهای صنعتی مانند مرغداری ها، آبگرفتگی روستاهای پاکوه، ماهور باشت، چهاربیشه علیا ،ریزش کوه اطراف بی بی حکیمه(س) ، و منطقه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9248
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴

کرونا :

برخی مناطق مسکونی شهری و روستایی دچار آبگرفتگی شده است

عبدالرحیم رحیمی  در خصوص بارندگیهای اخیر شهرستان و خسارات وارده به زیرساختهای شهرستان اظهار داشت : به علت شدت بارندگی برخی مناطق مسکونی شهری و روستایی دچار آبگرفتگی شده است.

وی خسارت دیدن برخی واحدهای صنعتی مانند مرغداری ها، آبگرفتگی روستاهای پاکوه، ماهور باشت، چهاربیشه علیا ،ریزش کوه اطراف بی بی حکیمه(س) ، و منطقه پروبالی ،پانصد دستگاه و … را از عمده ترین مناطق آسیب دیده ذکر کرد.

رحیمی با بیان اینکه باید علت بروز خسارتهای ناشی از سیل، آسیب شناسی شود افزود: دستگاه های ذیربط با همکاری شوراها و دهیاران با  فرهنگ سازی بین مردم می توانند گامهای بسیار موثری در جهت کاهش بروز بلایای طبیعی از جمله سیل داشته باشند.

فرماندار گچساران ضمن تشکر از ستاد بحران شهرستان که از ابتدای بارندگی و حتی بعداز آن مشغول خدمات رسانی به مردم حادثه دیده هستند افزود:همکاران ما در دستگاهها و ادارات ذیربط مشغول بررسی نقاط حادثه دیده بوده و تا کنون مشکلاتی مانند قطعی برق و باز شدن جاده های مسدود شده  مرتفع گردیده است.

وی خاطر نشان کرد : خدمات دهی به عشایر سیل زده و خسارت دیده نیز از طرق امور عشایر و همکاری سایر ادارات نیز ادامه دارد و رسیدگی به مشکلات این قشر زحمتکش نیز در دستور کار قرار دارد.

رحیمی از ستاد بحران شهرستان خواستند تا با پیش بینی و مرتفع نمودن مشکلات  زیرساختی از بوجود آمدن حوادث در مواقع بارندگی جلوگیری کرده و آمادگی کامل را در اینگونه مواقع برای خدمات رسانی و کمک به مردم داشته باشند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi