شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

تعداد ۲۵۸ یتیم در ماه رمضان امسال حامی‌دار شدند

قباد قربانی رئیس کمیته امداد گچساران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرونا نیوز با اشاره به عملکرد کمیته امداد امام خمینی این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون، اظهار کرد: کمیته امداد گچساران با استفاده از اکیپ‌های فعالی از پرسنل و رابطین ادارات که با حضور در مساجد و در جمع نمازگزاران و با حضور در محل خیرین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9160
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

قباد قربانی رئیس کمیته امداد گچساران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار کرونا نیوز با اشاره به عملکرد کمیته امداد امام خمینی این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون، اظهار کرد: کمیته امداد گچساران با استفاده از اکیپ‌های فعالی از پرسنل و رابطین ادارات که با حضور در مساجد و در جمع نمازگزاران و با حضور در محل خیرین گچسارانی توانسته است از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۱۵۰ نفر حامی برای نیازمندان و ایتام تحت پوشش جذب کند.

وی افزود: با همکاری و تلاش اکیپ‌های فعال کمیته امداد گچساران در مساجد و ادارات این شهرستان تعداد ۲۵۸ یتیم در ماه رمضان امسال حامی‌دار شدند.

رئیس کمیته امداد گچساران تصریح کرد: امسال مبلغ ۸۰ میلیون و ۶۹۰ هزار ریال تحت عنوان فطریه عام و سادات توسط کمیته امداد این شهرستان جمع‌آوری شده است.

قربانی با اشاره به مبالغ جمع‌آوری شده در طرح‌های مختلف سال ۹۳، عنوان کرد: ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال در روز جهانی قدس جهت کمک به مردم مظلوم فلسطین در گچساران توسط کمیته‎ امداد جمع‌آوری شده است. جمع کل مبالغ جمع‌آوری شده در طرح همیان مولا و جمع‌آوری کمک به نیازمندان فلسطین ۶۷ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۵۰۰ ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد گچساران خاطرنشان کرد: در سال‌جاری تعداد ۱۴ مسجد فعال در کمک به نیازمندان و جذب حامی و خیر برای مددجویان فعالیت می‌کند.

قربانی با بیان اینکه کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده جهت اطعام نیازمندان، ۱۲۶میلیون و ۲۸۸ هزار ریال است، گفت: ۹۴ میلیون و ۸۷۶ هزار ریال کمک‌های مردمی در قالب کالا برای مددجویان جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری ۲۲۱ میلیون و ۱۶۴ هزار ریال کمک نقدی به مددجویان، اذعان کرد: تعداد ۷ هزار و ۷۵۰ نفر در ماه رمضان اطعام شده و افطاری دریافت کردند.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi
سایت سید عبدولوحید سجادپور

سایت سید عبدولوحید سجادپور