جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

ساخت مستند تلویزیونی شهید هنرمند جهان‌نژادیان در کهگیلویه و بویراحمد کلیدخورد

به گزارش کرونا از یاسوج، با حضور حجت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده شهید جهان‌ نژادیان و سایر مسئولان شهرستانی ساخت فیلم مستند شهید جهان‌نژادیان کلید خورد. حجت‌الاسلام سید محمد موحد به رشادت‌های شهید جهان نژادیان از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 91017
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

کرونا :

ساخت مستند تلویزیونی شهید هنرمند جهان‌نژادیان در کهگیلویه و بویراحمد کلیدخورد

به گزارش کرونا از یاسوج، با حضور حجت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده شهید جهان‌ نژادیان و سایر مسئولان شهرستانی ساخت فیلم مستند شهید جهان‌نژادیان کلید خورد.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد به رشادت‌های شهید جهان نژادیان از رزمندگان و مدافعان ایران اسلامی در پاسداری از حریم اسلام  اشاره کرد و گفت: شهید محمدرضا جهان نژادیان از نمونه‌های خوب عرصه جهاد و شهادت بود که باید الگوی جوانان شود

وی بیان کرد: نقش مردم دیار بهمئی در تاریخ کشور بسیار پررنگ و رشادت و شجاعت‌های این دلیرمردان ستودنی است.

در ادامه معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: معرفی شهدا و رزمندگان در آثار مستند، فرصتی است تا شهدا در این آثار معرفی شوند.

سید جواد هاشمی با بیان اینکه شهید جهان‌نژادیان از نمونه‌های بارز عرصه جهاد و شهادت است، افزود: هنرمندان زیبایی‌های دفاع مقدس را به تصویر می‌کشند و مردم ایران و جهان با این فداکاری‌ها آشنا می‌شوند و امروز هم کارگردانان و نویسندگان روایت‌گر این مجاهدت‌ها هستند.

در پایان هم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تولید مجموعه تلویزیونی شهید جهان نژادیان طرحی مهم و ارزشمند است.

امین درخشان عنوان کرد: با تمام توان از عوامل این مجموعه برای تولید کار قوی و اثر گذار حمایت می کنیم  و الگو سازی شایسته از این شهید دفاع مقدس از اهداف این برنامه هاست.

درخشان افزود : ساخت آثار ارزشمند هنری نقش مهمی در معرفی و تبیین حضور رزمندگان  در عرصه های دفاع از ارزش های اسلام دارد و این مستند روایتگر زندگی و ابعاد مختلف مبارزات این شهید است.

دشمن همچنان به دنبال فتنه گری و برپایی غائله است
دنبال کنید

به گزارش فارس؛ شهید والامقام محمد‌رضا جهان نژادیان در اول فروردین ۱۳۳۷در روستایی از توابع ممبی شهرستان بهمئی دیده به جهان گشود، و ۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۱۰ در ثپه‌های دوقلوی کردستان به شهادت رسید.

 انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi