یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأمین اعتبار برای احیا قنوات بهار و کبودرآهنگ

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی از پیگیری تأمین اعتبار برای قنوات و کانال‌های کشاورزی حوزه انتخابیه خود خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 89471
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

تأمین اعتبار برای احیا قنوات بهار و کبودرآهنگ

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، فتح‌الله توسلی گفت: در ادامه پیگیری‌ها برای تخصیص اعتبار برای حوزه شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ جلسه‌ای به دعوت بنده در وزارت جهادکشاورزی با حضور معاونان وزیر، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و معاونان وی و رؤسای ادارات جهادکشاورزی شهرستان‌های بهار وکبودراهنگ و معاون فرماندار کبودراهنگ تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به سفر اخیر معاون آب و خاک و امور اراضی وزارت کشاورزی به منطقه، در جلسه روز گذشته درخواست شد که مصوبات سفر فوق در اسرع وقت اجرایی شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با اشاره به مصوب شدن اختصاص ۸۰ میلیارد تومان از محل مولدسازی و ماده ۵۶ برای احیا و لایروبی قنوات و کانال کشی کشاورزی، تصریح کرد: در این جلسه اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان برای تکمیل کانال کشاورزی مهاجران اختصاص یافت.

وی بیان کرد: تأمین اعتبار رفع تداخلات اراضی دو شهرستان و تکمیل آن، تأمین اعتبار احداث شهرک‌های کشاورزی، پیگیری مشترک بنده و وزارت جهاد برای تشکیل جلسه سه جانبه در وزارت نیرو و تخصیص آب گلخانه‌های دو شهرستان از دیگر مصوبات این جلسه بود که قرار شد توسط مسئولان ذیربط پیگیری شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ  عنوان کرد: علاوه بر این تصمیمات مهمی در زمینه حل مشکل چاه‌های اشتراکی اتخاذ شد که به زودی توسط مسئولان جهادکشاورزی ابلاغ خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد برای ادارات جهادکشاورزی هر دو شهرستان هر یک مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال به صورت فوری برای حفاظت اراضی تخصیص و به حساب ادارات واریز شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi