یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری برای آسفالت راه های روستایی و شهری بهبهان و آغاجاری؛ اخذ امکانات پزشکی برای حوزه انتخابیه

نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: در موضوع آسفالت راه های روستایی و شهری برای شهرستان های بهبهان و آغاجاری اقداماتی انجام گرفته و البته در این راستا باید اقدامات بیش تری انجام شود که امیدوارم دستگاه های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88953
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

پیگیری برای آسفالت راه های روستایی و شهری بهبهان و آغاجاری؛ اخذ امکانات پزشکی برای حوزه انتخابیه

محمد طلا مظلومی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: تلاش هایی برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه صورت پذیرفت و در همین راستا نیز چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در حوزه انتخابیه احداث شد و در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی افزود: همچنین با مکاتبات و پیگیری هایی که صورت گرفته است چند دستگاه و تجهیزات پزشکی به بیمارستان های حوزه انتخابیه اختصاص یافت تا با این اقدام نگرانی مردم در این زمینه کاسته شود.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس بیان کرد: با پیگیری های انجام شده چندین واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در حوزه انتخابیه راه اندازی شدند اما کم کاری های  وزارت صمت در شهرستان های بهبهان و آغاجاری مشهود است که انتظار می رود برای حل مشکل صنعت حوزه انتخابیه گام جدی بردارد. 

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در موضوع آسفالت راه های روستایی و شهری نیز اقداماتی انجام گرفته و البته در این راستا باید اقدامات بیش تری انجام شود که امیدوارم دستگاه های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi