جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مخالفان ایران: ما اشتباه کردیم

مخالفان ایران: ما اشتباه کردیم عکس هایی و فیلم هایی در فضای توئیتر از ۲۸ دی ماه منتشر شده است و شوک بسیار بزرگی بر پیکره کسانی که در ظاهر مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران بودند وارد کرده است. در این فیلم ها و عکس ها که از مجلس اتحادیه اروپا بیرون آمده ، یکی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 87527
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

کرونا :

مخالفان ایران: ما اشتباه کردیم

مخالفان ایران: ما اشتباه کردیم

عکس هایی و فیلم هایی در فضای توئیتر از ۲۸ دی ماه منتشر شده است و شوک بسیار بزرگی بر پیکره کسانی که در ظاهر مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران بودند وارد کرده است.

در این فیلم ها و عکس ها که از مجلس اتحادیه اروپا بیرون آمده ، یکی از دانشجویانی دیده می شود که لباس گروهک منافقین بر تن دارد، دیده می شود که هیچ کس انتظارش را نمی کشید.

فیلم ها و شخص درون آنها کاملا آشناست ؛ آری او کسی نیست جز *شبنم مدد زاده* .

مدد زاده کسی بود که همه ادعا می کردند دانشجو سیاسی است و نباید او را اعدام کنید و برای او هشتک #اعدام_نکنید منتشر می کردند. ( از هنرمند گرفته تا سیاست زده های بیرون کشور و درون کشور)

سازمان اطلاعات همان زمان در بیانیه ای اعلام کرده بود شبنم مدد زاده عضو رسمی گروهک منافقین بوده است اما خیلی ها این سازمان را محکوم به پرونده‌ سازی می کرد.

این روزها همان هایی که هشتک برای شبنم مدد زاده می زدند ، در توئیتر خود نوشته اند: *چه احمق بودیم ما،چه بازیگری بودی تو…*
(ما اشتباه کردیم)

آری ، این هم نوعی نفوذ است که اینبار برای فریب آنهایی رخ داده است که خود از فریب خوردگان هستند و اکنون دوست و دشمن جمهوری اسلامی ایران بدان اعتراف کرده اند.

تروریست این شکلی کار می کند…. .

*هوشیار باشید و هوشیار بمانید*

عقل_خاکستری
#koronanews
#عقل_خاکستری

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi