جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عقل خاکستری

تهاجم مقدس،تهاجم محترمانه

تهاجم مقدس،تهاجم محترمانه جمهوری اسلامی ایران این روزها در حال انجام رزمایشی است که خیلی از کشورهای اطراف را ترسانده است ، رزمایشی که دیگر برای آمریکا و غرب به تنهایی ترسناک نیست بلکه برای کسانی که خاکشان را در اختیار دشمن قرار داده اند بمراتب ترسناک‌تر است. این پیام برای اقتدار نظامی ایران بسیار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86381
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

کرونا :

عقل خاکستری

تهاجم مقدس،تهاجم محترمانه

تهاجم مقدس،تهاجم محترمانه

جمهوری اسلامی ایران این روزها در حال انجام رزمایشی است که خیلی از کشورهای اطراف را ترسانده است ، رزمایشی که دیگر برای آمریکا و غرب به تنهایی ترسناک نیست بلکه برای کسانی که خاکشان را در اختیار دشمن قرار داده اند بمراتب ترسناک‌تر است.

این پیام برای اقتدار نظامی ایران بسیار زیباست: تهاجم مقدس یا تهاجم محترمانه.

در این رزمایش نیروهای چهارگانه جمهوری اسلامی ایران با روش های بسیار پیچیده سواحل دشمن را اشغال کرده و تا ده ها کیلومتر دور تر از ساحل را شناسایی و پاکسازی می کنند.

چرا ایران چنین پیامی می دهد؟!

در نمونه ای از تهاجم دشمن ، پهباد اسرائیل از باکو به قصد تهاجم به جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شده بود که توسط ایران منهدم شد و ایران با دولت باکو مطرح کرد و جواب خواست و دولت باکو با ترس و لرز گفت : *کار نیروی خارجی بوده و ما اطلاعی نداشتیم.*

امروزه ایران با این رزمایش می گوید از حالا به بعد ایران حق دارد در صورت تکرار این تهاجم ها ، هم به پایگاه دشمن در کشور شما حمله کند و هم از راه زمینی برای انهدام دشمن وارد خاک شما شود.

*هوشیار باشید و هوشیار بمانید*

عقل_خاکستری
#koronanews
#عقل_خاکستری

نویسنده:عقل خاکستری

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi