جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عقل خاکستری

شما هک شدید،ناراحت شدید

شما هک شدید،ناراحت شدید کمی می خواهیم فکر کنیم ، تا بحال گوشی یا کامپیوتر یا اداره شما هک شده است؟! در مقابل هک شدن چه احساساتی داشته اید؟! چگونه آن را جبران کرده اید؟! چگونه متوجه هک شدن خودتان شده اید؟! هم زمان با آشوب ها در ایران در اسرائیل انفجار هایی رخ داد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85923
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

کرونا :

عقل خاکستری

شما هک شدید،ناراحت شدید

شما هک شدید،ناراحت شدید

کمی می خواهیم فکر کنیم ، تا بحال گوشی یا کامپیوتر یا اداره شما هک شده است؟! در مقابل هک شدن چه احساساتی داشته اید؟! چگونه آن را جبران کرده اید؟! چگونه متوجه هک شدن خودتان شده اید؟!

هم زمان با آشوب ها در ایران در اسرائیل انفجار هایی رخ داد که در آن زمان رژیم صهیونیستی آن را به کمک رسانه هایش تکذیب کرد و هر کسی در هر شبکه ای در مورد آن مطلبی زده بود را حذف کرد و بعدها گفت : این اتفاق بخاطر برگزاری رزمایش بوده است.

به یک‌باره گروهی هکری بنام عصای موسی با ارائه فیلم هایی از انفجارها و دوربین های مدار بسته در سرتاسر اسرائیل اصل ماجرا را برای عموم به نمایش گذاشت و رسما اعلام کرد که بیش از یک سال است بر دوربین ها و سیستم های شما سوار هستیم.

اسرائیل رسما اعلام کرده این گروه مرتبط با ایران است و انفجارها را به ایران نسبت داده است، هر چند که نه ایران و نه هیچ تحلیل‌گری آن را تایید نکرده است.

اگر به کیفیت این فیلم ها نگاهی بندازیم متوجه می شویم با دقت ۵ متری فیلم برداری شده و چنین کیفیتی برای موشک های نقطه زن بسیار اطلاعات مهمی است و اسرائیل در چنین موقعیتی قرار گرفته است.

اسرائیل رسما در این میدان شکست بزرگی را تجربه کرده است … .

*هوشیار باشید و هوشیار بمانید*

عقل_خاکستری
#koronanews
#عقل_خاکستری

نویسنده:عقل خاکستری

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi