یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

شاهین دژ و تکاب ظرفیت های بالایی در حوزه صنایع، کشاورزی و دامداری دارد

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس  کفت: شاهین دژ و تکاب ظرفیت های بالایی در حوزه صنایع، کشاورزی و دامداری دارد، اما هیچگونه توسعه ای صورت نگرفته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85704
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

شاهین دژ و تکاب ظرفیت های بالایی در حوزه صنایع، کشاورزی و دامداری دارد

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، ، در خصوص مشکلات شهرستان های شاهین دژ و تکاب گفت: این شهرستان ها از داشتن امکانات اساسی دارای محرومیت جدی هستند؛ بدین معنا که به طور مطلق توسعه نیافته اند.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان های شاهین دژ و تکاب ظرفیت های بالایی در حوزه صنایع، کشاورزی و دامداری دارند، اما هیچگونه توسعه ای صورت نگرفته و حتی در حوزه راه‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی دارای مشکلات بسیار بوده و زیرساخت های لازم در این استان فراهم نشده است.

همتی بیان کرد: متاسفانه علی رغم داشتن معادن فراوان طلا و سنگ در استان آذربایجان غربی، درآمد خاصی نصیب استان نشده و باید شفاف سازی در این خصوص صورت بگیرد زیرا با وجود استخراج منابع معدنی از این استان، بهره خاصی به مردم نمی رسد؛ لذا باید عملکرد ها و هزینه‌های مسئولان مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: رشد و توسعه در استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان های شاهین دژ و تکاب به خوبی صورت نگرفته و آن ناشی از عدم توجه و ناکارآمدی مسئولان استانی بوده است که لازم است با همکاری مردم و نمایندگان، مسیر پیشرفت در این استان به بالاترین حد خود برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi