یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

استان اردبیل به ویژه شهر اردبیل به توسعه فضاهای آموزشی نیاز مبرم دارد

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز عملیات احداث مجتمع دارالفنون در اردبیل گفت: ما در استان اردبیل به ویژه شهر اردبیل به توسعه فضاهای آموزشی نیاز مبرم داریم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85418
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

استان اردبیل به ویژه شهر اردبیل به توسعه فضاهای آموزشی نیاز مبرم دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز عملیات احداث مجتمع دارالفنون در اردبیل گفت: بانک عامل در انجام مسئولیت اجتماعی اقدام شایسته‌ای را در احداث مجتمع آموزشی دارالفنون انجام داده و قطعاً همراهی خیرین در این زمینه می‌تواند راهگشا باشد.

وی هزینه ۱۸۰ میلیارد تومانی بانک عامل و خیرین را در احداث این مجتمع آموزشی جداگانه برای دختران و پسران یادآور شد و تصریح کرد: ما در استان اردبیل به ویژه شهر اردبیل به توسعه فضاهای آموزشی نیاز مبرم داریم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در جلسه شورای آموزش و پرورش چالش‌های آموزشی و پرورشی کشور و استان اردبیل را مطرح خواهیم کرد ولی سعی ما بر این است تا وزارت آموزش و پرورش گام‌های جدی در توسعه و تجهیز فضاهای آموزش بردارد.

بدری به اجرای ناقص رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و افزود: هنوز به صورت کامل این طرح اجرایی و عملیاتی نشده در حالی که انتظار می‌رفت با گذشت یک سال، این طرح به سرانجام مناسب برسد.

وی با انتقاد از پرداختی‌های علی‌الحساب به حساب معلمان در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خاطرنشان کرد: گلایه‌ها در این زمینه بسیار بالا است و شایسته است به صورت قطعی با اعمال رتبه‌بندی مشخص معلمان، پرداختی‌ها نیز به تناسب شأن و منزلت آنها انجام شود.

بدری افزود: وزارت آموزش و پرورش باید بر اساس آخرین مدرک تحصیلی احکام معلمان را صادر کند تا ابهامات در این زمینه برطرف و شرایط برای ادامه تحصیل معلمان نیز با امیدواری بیشتر فراهم آید.

صنعتی شدن کشاورزی و دامپروری شهرستان های کوهرنگ، فارسان، ناغان و کیار در دستور کار است/ با جدیت به دنبال تکمیل سد غدیر فارسان هستم
دنبال کنید

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش با تأمین منابع و اعتبار مورد نیاز باید در اجرای طرح رتبه‌بندی تمام زوایا را در نظر گرفته و به صورت کامل به تعهدات خود عمل کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi