دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

قول مساعد وزیر بهداشت برای تخصیص اعتبار جهت احداث چند اتاق عمل در بیمارستان امام صادق(ع) الیگودرز

نماینده مردم الیگودر در مجلس گفت: با رایزنی های انجام شده وزیر بهداشت برای تخصیص اعتبار جهت احداث چند اتاق عمل در بیمارستان امام صادق(ع) الیگودرز قول مساعد دادند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 85063
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

قول مساعد وزیر بهداشت برای تخصیص اعتبار جهت احداث چند اتاق عمل در بیمارستان امام صادق(ع)  الیگودرز

محمد خدابخشی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در حال حاضر باید اتاق عمل در بیمارستان امام جعفر صادق(ع) الیگودرز احداث شود به دلیل اینکه اتاق عمل فعلی فرسوده است و این یک مطالبه جدی بوده که انتظار می رود وزارت بهداشت در اسرع وقت این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد البته در نشست با وزیر بهداشت به این مهم اشاره شد که قول دادند تا دستور ساخت اتاق عمل بیمارستان را بدهند.

وی افزود: با تلاش های انجام شده مرکز آموزش بهورزی در شهرستان الیگودرز ایجاد شد و همچنین آزمایشگاه جامع سلامت را هم دنبال کردیم و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم الیگودرز اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده کلینیک دندانپزشکی مطلوبی برای شهرستان الیگودرز احداث می شود و این اتفاق بسیار خوبی است تا مردم حوزه انتخابیه نیز از این بابت نگرانی نداشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین یک دستگاه سی تی اسکن هم برای بیمارستان امام جعفر صادق(ع) اخذ و تحویل بیمارستان داده شد و به دنبال این هستیم تا بخش دیالیز هم راه اندازی شود.

خدابخشی بیان کرد: از موارد دیگر انجام شده مرکز غربالگری سرطان در شهرستان بوده است و در حال حاضر نیز چندین درمانگاه در شهرهای مختلف حوزه انتخابیه در حال احداث است و پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته و وزیر بهداشت هم قول تجهیز امکانات این مراکز را دادند./

پایان پیام

لزوم بسیج همت‌ها، سرمایه‌ها و ابتکارات ملت برای شکوفایی اقتصاد
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi