شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر بهداشت با راه‌اندازی پارک علم و فناوری در غرب تهران موافقت کرد

رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی کرونا ، در تشریح جلسه امروز دوشنبه ۱۶ آبان این کمیسیون اظهار کرد: کمیسیون آموزش امروز میزبان وزرای بهداشت و آموزش و پرورش بود؛ در این جلسه برخی از نمایندگان سوالات خود را از این دو وزیر مطرح کردند. وی به سوال یکی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84160
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

وزیر بهداشت با راه‌اندازی پارک علم و فناوری در غرب تهران موافقت کرد

رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی کرونا ، در تشریح جلسه امروز دوشنبه ۱۶ آبان این کمیسیون اظهار کرد: کمیسیون آموزش امروز میزبان وزرای بهداشت و آموزش و پرورش بود؛ در این جلسه برخی از نمایندگان سوالات خود را از این دو وزیر مطرح کردند.

وی به سوال یکی از نمایندگان مجلس اشاره کرد و افزود: محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس درباره اینکه چرا در انتصابات استانی دقت لازم صورت نمی‌گیرد و ارزش‌های انقلاب در نظر گرفته نمی‌شود توضیحاتی را ارائه داد و در نهایت با عنایت به پاسخ وزیر آموزش و پرورش مقرر شد، مهلت ۱۰ روزه‌ای جهت ارائه مستندات به نماینده سوال کننده داده شود تا این نماینده نظر خود را درباره ارائه سوال به صحن مطرح کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس نیز درباره ناعدالتی در توزیع فضای آموزشی در کشور، نوسازی مدارس و مدارس شبانه‌روزی سوالی را مطرح کرد، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل نیز درخصوص نحوه مدیریت در استان سوالی را مطرح کرد که وزیر آموزش و پرورش به سوالات مطرح شده توسط نمایندگان مذکور پاسخ داد.

حاجی‌پور ادامه داد: محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد در مجلس هم درباره وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان، عدم اجرای طرح ساماندهی نیروهای غیررسمی در آموزش و پرورش، اجرای ناقص قانون رتبه‌بندی معلمان و تغییرات غیرمنطقی در ستاد وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس سوالی را از وزیر بهداشت مطرح کرد که پس از توضیحات وزیر، فرصت دو هفته‌ای به این وزارتخانه برای ارائه مستندات داده شد.

قتل 4 نفر در روستای آرو گچساران
دنبال کنید

* موافقت وزیر بهداشت با راه‌اندازی پارک علم و فناوری در غرب تهران

وی خاطر نشان کرد: در ادامه جلسه حسین حق‌وردی نماینده مردم شهریار در مجلس نیز درباره علت تعلل بیش از حد مسئولان وزارت بهداشت برای آماده‌سازی و راه‌اندازی پارک علم و فناوری غرب استان تهران در شهرستان ملارد سوالی را مطرح کرد که وزیر بهداشت موافق راه‌اندازی این مرکز بود و مقرر شد فرصتی یک ماهه برای ارائه گزارش عملکرد در این خصوص به نماینده سوال کننده داده شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: عبدالجلال ایری نماینده کردکوی و ترکمن از وزیر بهداشت درخصوص انتصاب روسای دانشگاه‌ها و فرآیند قانونی این مهم با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی سوالی را مطرح کرد که پس از توضیحات وزیر مقرر شد مستندات دراین خصوص به نماینده سوال کننده ارائه شود.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi