جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه کرج بر حل مشکلات املاک قولنامه ای تاکید کرد

به گزارش کرونا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی روز چهارشنبه در دیدار با معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور افزود: حل مشکلات مردم نشان از توانمندی است و کارآمدی نظام اسلامی نیز بیشتر خواهد شد. نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی و تشکر از اقدامات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 84021
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

کرونا :

امام جمعه کرج بر حل مشکلات املاک قولنامه ای تاکید کرد

به گزارش کرونا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی روز چهارشنبه در دیدار با معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور افزود: حل مشکلات مردم نشان از توانمندی است و کارآمدی نظام اسلامی نیز بیشتر خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی و تشکر از اقدامات دستگاه قضایی استان البرز، بیان داشت: دستگاه قضایی استان تحول‌خواه بوده و ابداعات خوبی را نیز به اجرا درآورده و توانسته حرکت رو به جلویی را داشته باشد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تاکید بر لزوم توجه به املاک دولتی و اراضی ملی، گفت: متاسفانه برآورد دقیقی از املاک دولتی به تفکیک استان‌ها در بانک اطلاعاتی موجود نیست که شایسته است این اقدام جهت ساماندهی در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری امور تا حصول نتیجه نهایی، اظهار داشت: متاسفانه برخی اقدامات شروع پرشوری داشته اما در ادامه رهاشده و بدون نتیجه باقی می‌ماند بنابراین باید توجه داشت که کار بدون نتیجه باقی نماند.

در ابتدای این دیدار معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور به ارایه گزارش فعالیت‌ها و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت.

پیش از برگزاری این جلسه، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت‌الله حسینی همدانی در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج اقامه شد.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi