جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تسهیلات تکمیلی در اختیار مردم زلزله زده سی سخت قرار نگرفته است

عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد درمجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از شهر زلزله زده سی سخت گفت: تسهیلات تکمیلی در اختیار مردم زلزله زده سی سخت قرار نگرفته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82418
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

تسهیلات تکمیلی در اختیار مردم زلزله زده سی سخت قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا و عضو مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد درمجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از شهر زلزله زده سی سخت گفت: سی سخت ۴۹ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۰ درصد آن روستایی هستند.

وی با بیان اینکه شغل بخش عمده مردم سی سخت، کشاورزی است و در این زمینه نیاز به مساعدت دولت و مجلس دارند، افزود: تسهیلات تکمیلی هنوز در اختیار مردم زلزله زده سی سخت قرار نگرفته است و عوامل مختلفی همچون گرانی مصالح و تورم و دیگر عوامل در کاهش پیشرفت فیزیکی ساخت و ساز خانه‌های زلزله سی سخت نقش داشته‌اند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: ریاست جمهوری به رئیس مدیریت و برنامه ریزی دستور داده تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی در اختیار مردم قرار داده شود، اما این امر هنوز محقق نشده است و طبق دستور رئیس جمهور، تسهیلات تکمیلی ساخت مسکن باید اجرایی شود.

وی افزود: تسهیلات بنیاد مسکن ۱۰۰ میلیون تومان است و مردم هنوز به دنبال تسهیلات تکمیلی شأن هستند و براساس دستور رئیس جمهور، تسهیلات تکمیلی باید با ضمانت سازمان برنامه و بودجه پرداخت شوند.

روشنفکر بیان کرد: وعده‌های داده شده در خصوص بازسازی و نوسازی مدارس زلزله زده سی سخت تحقق یافته و این مدارس تحویل آموزش و پرورش شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi