سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پس از ۶سال با احداث جاده چاه سالار یکی از مطالبات مهم و حیاتی مردم منطقه برآورده شد

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس در بازدید از محور درحال احداث گوهرکوه شهرستان تفتان به بزمان گفت: پس از ۶سال با احداث جاده چاه سالار یکی از مطالبات مهم و حیاتی مردم منطقه برآورده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81924
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

پس از ۶سال با احداث جاده چاه سالار یکی از مطالبات مهم و حیاتی مردم منطقه برآورده شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید میدانی از پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه از محور درحال احداث گوهرکوه شهرستان تفتان به بزمان نیز بازدید کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این بازدید گفت: احداث جاده گوهرکوه به بزمان وبهره برداری از آن برای تردد مردم مناطق مرکزی و جنوب استان به استان کرمان و استانهای مرکزی کشور حجم کثیری از ترافیک موجود محور خاش به زاهدان وبم را کاهش خواهد داد که علاوه بر کاهش مسیر،در صرفه جویی هزینه ها و وقت مردم نیز تاثیر بسزای دارد.

وی افزود: با تکمیل وبهره برداری ازاین جاده شهرستان تفتان بعنوان یکی از قطب های مواصلاتی استان به استان های همجوار و مرکز کشور ارتقا پیدا می کند که این پتانسیل باعث ایجاد توسعه سرانه گردشگری و زیرساخت های عمرانی این شهرستان نیز خواهد شد.

حسین زهی ضمن تقدیر و تشکر از مهندس اکبری مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان و پیمانکار برای تسریع در احداث این محور،تصریح کرد: باتوجه به این ظرفیت ها،احداث جاده را در قطعه سخت گذر طی دوسال گذشته با پیگیری های مستمری که انجام دادیم آغاز شد و در گام اول ۱۰کیلومتر از مسیر پیمان سپاری شد باتوجه به حجم بالای عملیات کوهبری و پل سازی تاکنون ۳کیلومتر به بهره برداری رسیده و عملیات احداث ۷کیلومتر دیگر ادامه دارد که براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ۴کیلومتر دیگر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

لزوم ساماندهی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور
دنبال کنید

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: به برکت خدمات نظام و دعای خیر مردم ،با پیگیری های مستمری که انجام دادیم همکنون ۳پروژه راهسازی گوهرکوه به بزمان،نازیل به چاه احمد و چاه احمد به سمسور شهرستان تفتان درحال عملیات اجرایی و احداث هستند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi