پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وضعیت «پایانه برکت» مهران در خدمات دهی به زائران قابل قبول است

به گزارش کرونا، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار شامگاه شنبه در بازدید از مرز مهران اظهار کرد: وضعیت «پایانه برکت» در ساماندهی و خدمات دهی به زائران قابل قبول است. وی تصریح کرد: به رغم ازدحام جمعیت در ورود به پایانه برکت و گرمی هوا، اما وضعیت پایانه برکت در خدمات دهی و ساماندهی زائران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81834
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

کرونا :

وضعیت «پایانه برکت» مهران در خدمات دهی به زائران قابل قبول است

به گزارش کرونا، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار شامگاه شنبه در بازدید از مرز مهران اظهار کرد: وضعیت «پایانه برکت» در ساماندهی و خدمات دهی به زائران قابل قبول است.

وی تصریح کرد: به رغم ازدحام جمعیت در ورود به پایانه برکت و گرمی هوا، اما وضعیت پایانه برکت در خدمات دهی و ساماندهی زائران برای بازگشت به شهرهای مبدأ قابل قبول است، بخصوص در ساماندهی زائرانی که با اتوبوس تردد می‌کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: با استقرار عوامل راهداری و نصب تابلوهای هر استان، هر زائری جایگاه استان خود را به راحتی پیدا می‌کند و به سمت جایگاه مورد نظر خود هدایت می‌شود.

وی گفت: نرخ جابجایی و انتقال زائران ثابت شده است و انواع اتوبوس‌ها قیمت مشخص خود را دارند و چنانچه تخلفی هم از سوی راننده‌ای صورت گیرد سریعاً مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi