چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

حذف حق مناطق جنگی از احکام کارکنان استان های درگیر جنگ به هیچ وجه قابل پذیرش نیست

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: حذف حق مناطق جنگی از احکام کارکنان استان های درگیر جنگ به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و قطعا این موضوع با جدیت پیگیری می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81571
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

حذف حق مناطق جنگی از احکام کارکنان استان های درگیر جنگ به هیچ وجه قابل پذیرش نیست

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به لزوم برقرار حق مناطق جنگی  اشاره کرد و گفت: حذف حق مناطق جنگی از احکام کارکنان استان های درگیر جنگ به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و این موضوع با جدیت پیگیری می شود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس اظهار کرد: نشست های متعدد و پیگیری های فراوانی از سوی نمایندگان در خصوص بهره مندی از حق مناطق جنگی صورت گرفته و قرار بر این شد این مطالبه جنگی محقق شود.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بیان کرد: حذف حق مناطق جنگی از احکام کارکنان باعث نارضایتی شدید آنها شده و خواستار پیگیری این موضوع هستیم.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: این موضوع به صورت ویژه در مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود و انتظار می رود دولت این موضوع را به صورت اولویت دار در دستور کار خودش قرار دهد همچنین انتظار داریم سران قوا نگاه ویژه ای به استان های و شهرهایی که درگیر جنگ بوده اند داشته باشند چرا که این مناطق همچنان از عقب ماندگی های فراوان رنج می برند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi