دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر تامین آب شرب و کشاورزی شوش و کرخه

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: در دیدار اخیر خود با وزیر نیرو بر تامین آب شرب و کشاورزی حوزه انتخابیه تاکید شد و مقرر گردید اقدامات لازم در این رابطه صورت پذیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81351
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

پیگیر تامین آب شرب و کشاورزی شوش و کرخه

محمد کعب عمیر در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته دیداری با وزیر نیرو داشتم که در این دیدار پیرامون مسائل و مشکلات آب و برق شهرستان های شوش و کرخه بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام پذیرد.

وی افزود: در این نشست مواردی مختلفی مطرح شد که می توان به احداث تاسیسات آبرسانی شهر فتح المبین و دهستان چنانه، تامین آب مورد نیاز تاسیسات بیت موزان، سید عباس، چای صدر و شهر الوان شهرستان کرخه اشاره کرد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس عنوان کرد: از دیگر موارد مطرح شده تخصیص حق آبه برای طرح ۲ هزار و ۴۰۰ هکتاری شهر الوان و تخصیص حق آبه برای طرح۲۰ هزار هکتاری دشت شاوور از طرح های ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری به خوزستان بوده است.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: تخصیص یک هزار میلیارد ریال برای اجرایی کردن پست ۴۰۰ کیلو ولت نصر به منظور پایداری شبکه برق از دیگر مطالبات مطرح شده بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi