یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات‌رسانی ۱۷ پایگاه امدادی هلال احمر در اربعین حسینی

علی سنجربگی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه برای پوشش امدادی اربعین با ۱۷ پایگاه ثابت و موقت جاده‌ای زائران را زیرپوشش خدمات امدادی داریم اظهار کرد: در این راستا ۱۱۲ نیروی امدادگر و ۵۹ خودروی امدادی آماده‌باش بوده و خدمات‌ر‌سانی خواهند داشت. وی بیان کرد: همچنین ۳۴ نفر از امدادگران و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81252
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

کرونا :

خدمات‌رسانی ۱۷ پایگاه امدادی هلال احمر در اربعین حسینی

علی سنجربگی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه برای پوشش امدادی اربعین با ۱۷ پایگاه ثابت و موقت جاده‌ای زائران را زیرپوشش خدمات امدادی داریم اظهار کرد: در این راستا ۱۱۲ نیروی امدادگر و ۵۹ خودروی امدادی آماده‌باش بوده و خدمات‌ر‌سانی خواهند داشت.

وی بیان کرد: همچنین ۳۴ نفر از امدادگران و نجات‌گران استان همدان در قالب چهار تیم به عراق اعزام شده‌اند تا پوشش امدادی راهپیمایی اربعین را داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: آموزش موکب‌داران اربعین نیز در همدان برگزار شد و در این زمینه تولید محتوای آموزشی برای مقابله در زمان تجمعات انبوه و حوادث و سوانح شایع اربعین انجام شد. 

وی با اشاره به اینکه محتوای مجازی با عنوان عمود ۱۱۲ تولید شده است خاطرنشان کرد: عنوان این محتوای مجازی برگرفته از درمانگاه هلال احمر که در عمود ۱۱۲ جاده نجف به کربلا قرار دارد، است.

سنجربگی در خصوص اسکان اضطراری زائران اربعین نیز گفت: در اسکان اضطراری علاوه بر سالن‌های اضطراری جاده‌ای، ۷۹ نقطه اسکان هم در مسیر عبوری از شهرستان رزن تا اسدآباد شناسایی و پیش‌بینی شده است.

 انتهای پیام/۸۹۰۰۳/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi