دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره برداری و آغاز عملیاتی 6 طرح صنعتی و زیرساختی در شهرک صنعتی قیروکارزین

با حضور محمدمهدی فروردین، معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران شش طرح صنعتی با اعتبار ۸۳۰میلیارد ریال افتتاح شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 81015
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

بهره برداری و آغاز عملیاتی 6 طرح صنعتی و زیرساختی در شهرک صنعتی قیروکارزین

 به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با پیگیری‌های انجام شده توسط محمدمهدی فروردین جهت تسهیل مسیر سرمایه‌گذاران به دعوت وی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران چهار طرح صنعتی و زیرساختی در شهرک صنعتی قیروکارزین با اعتبار ۴۷۰میلیارد ریال و اشتغال ۳۶ نفر به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی دو طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال  نیز آغاز شد.

کنلنگ زنی کارخانه روغن دی اکتیل با حضور فروردین

در این مراسم که مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان، فرماندار و مسئولان شهرستان قیروکارزین نیز حضور داشتند سردخانه دو هزار تنی محصولات کشاورزی، واحد تولید انواع سس و مجموعه صنعتی تولید انواع شوینده های بهداشتی جمعا با سرمایه‌گذاری افزون بر ۴۸میلیارد ریال و اشتغال ۳۶ نفر به بهره برداری رسیدند و عملیات اجرایی طرح های سردخانه ۲۰۰۰ تنی محصولات کشاورزی و مجموعه تولیدی بسته بندی خشکبار، سبزیجات خشک، شوریجات و ترشیجات جمعا با سرمایه گذاری ۳۰۰میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۶۰ نفر کلنگ زنی شد.

در این مراسم همچنین طرح زیرساختی شبکه داخلی فاضلاب شهرک صنعتی قیروکارزین با اعتبار ۵۰میلیارد ریال نیز به بهره‌برداری رسید.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در آیین بهره برداری و کلنگ زنی طرح های صنعتی و زیرساختی در شهرک صنعتی قیروکارزین گفت : با اجرای طرح آمایش صنعت توسط وزارت صنعت معدن و تجارت، عدالت صنعتی در تمامی شهرستان‌های کشور برقرار می شود.

کنلنگ زنی کارخانه روغن دی اکتیل با حضور فروردین

علی رسولیان، با اشاره به اینکه هدف اصلی این طرح برقراری عدالت صنعتی متناسب با ظرفیت های شهرستان ها است گفت: در این طرح که مورد تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت است مشوق های سرمایه گذاری بر اساس طبقه بندی شهرستان ها لحاظ می شود.

رسولیان با بیان اینکه بسته پیشنهادی سازمان صنایع کوچک نیز مشخص شده است گفت: در این بسته سرمایه گذاری، شهرستان هایی که دارای ظرفیت هستند اما وضعیت صنعت آنها رشد و توسعه نیافته، از اولویت مشوق های دولت بهره‌مند می شوند.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیان اینکه در این طرح شهرستان ها بر مبنای شاخص توسعه یافتگی صنعتی و ظرفیت های موجود به ۴ سطح طبقه بندی شده اند گفت: دربسته مشوق های اختصاص یافته مواردی نظیر واگذاری زمین، قیمت واگذاری، نحوه اختصاص تسهیلات و نحوه مشارکت و سرمایه گذاری شرکت ها و سازمان های توسعه ای وزارت صمت نظیر ایمیدرو در نظر گرفته شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi