یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش می تواند جامعه را پویا سازد

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس در دیدار با ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان رشته کشتی در این شهرستان گفت: ورزش می تواند جامعه را پویا سازد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80692
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

ورزش می تواند جامعه را پویا سازد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ احمد دنیا مالی  نماینده مردم بندرانزلی و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با حضور در سالن هیئت کشتی بندرانزلی با ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان این  رشته دیدار کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در این دیدار با اشاره بر پیشینه غنی ورزشی بندرانزلی در سطح ملی و جهانی و حضور چندین استان بعد از شهرستان در جایگاه مدال آوری گفت؛ ورزش در بندرانزلی بسیار قابل توجه است و این موضوع افتخاری‌ست که چندین استان در عرصه مدال آوری بعد از شهرستان ما قرار دارند.

وی کشتی را ورزشی محبوب اهالی بندرانزلی دانست و افزود؛ کشتی هم به خودی خود در بندرانزلی محبوبیت بالایی داشته و قهرمانان زیادی را نیز به عرصه های مختلف تقدیم کرده است، اینجانب هم زمانی از ورزشکاران همین رشته بودم و امروز هم مربیان خودم را بعد از چندین سال ملاقات کردم.

دنیامالی ورزش را راهی برای پویا سازی جامعه دانست و گفت؛ اگر امروز جوانان ما سمت ورزش بروند شک نداشته باشید آسیب های اجتماعی رو به کاهش خواهد رفت، زیرا آن انرژی و افکار ساماندهی شده و به افکار غلط و مخاطره آمیز دیگر تبدیل نمی شود.

وی افزود: همچنین طی تماسی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از وی درخواست شد یک روز را جهت بازدید از شهرستان بندرانزلی اختصاص دهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi