دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت وزارت جهادکشاورزی با افزایش سقف سهمیه آرد استان سیستان و بلوچستان

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده وزارت جهادکشاورزی با افزایش سقف سهمیه آرد استان سیستان و بلوچستان موافقت کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 80193
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

موافقت وزارت جهادکشاورزی با افزایش سقف سهمیه آرد استان سیستان و بلوچستان

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده وزارت صمت با افزایش واردات میوه های گرمسیری توسط مرزنشینان موافقت کرد.

وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده وزارت جهاد کشاورزی با افزایش ۱۰۰۰ تن  آرد یارانه ای فوق العاده در ماه های مرداد و شهریور سال جاری برای رفاه مردم شریف استان موافقت کردند و این مقدار به سقف سهمیه آرد برای توزیع بین شهرستان ها اضافه می شود.

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس عنوان کرد: اخیرا نیز دیدار و گفت و گویی با مدیران راه و شهرسازی، منابع طبیعی و دانشگاه علوم پزشکی استان داشتم تا در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه اقداماتی انجام گیرد.

حسین زهی عنوان کرد: به دنبال بارش های شدید در روزهای اخیر، برخی از مسئولان استانی در حوزه انتخابیه حضور پیدا کردند تا برآوردهایی از میزان خسارات داشته باشند و پس از آن نیز اقداماتی را در جهت رفع مشکل آسیب دیدگان سیل انجام دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi