شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

از ضرورت اختصاص آمبولانس‌های آفرود برای مناطق صعب العبور تا احداث پایگاه اورژانس در مسیر جاده مینودشت به آزادشهر

در نشست نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه تپه و گالیکش در مجلس با رئیس اورژانس کشور بر ضرورت اختصاص آمبولانس‌های آفرود برای مناطق صعب العبور و احداث پایگاه اورژانس در مسیر جاده مینودشت به آزادشهر تأکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79842
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

از ضرورت اختصاص آمبولانس‌های آفرود برای مناطق صعب العبور تا  احداث پایگاه اورژانس در مسیر جاده مینودشت به آزادشهر

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در نشست رضا آریان پور نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه تپه و گالیکش با رئیس اورژانس کشور که فرماندار کلاله و ریاست اورژانس ۱۱۵ استان گلستان نیز حضور داشتند، موضوعات مختلفی مثل احداث و تکمیل پایگاههای جدید ، اختصاص آمبولانسهای جدید ، تعمیر آمبولانسهای معیوب و تامین نیروهای مورد نیاز پایگاههای اورژانس بحث و بررسی شد.

آریان پور افزود: در این نشست مقرر شد از سهمیه ۱۰۰۰ آمبولانسی که در آینده نزدیک خریداری می‌شود تعدادی به پایگاههای شرق استان گلستان اختصاص یابد . همچنین برای پایگاههای نقاط کوهستانی و صعب العبور ، خودرو آمبولانس با قابلیت آفرود اختصاص پیدا کند .

وی افزود:  با اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان  پایگاههای اوژانس روستای فارسیان در گالیکش و عزیز آباد ( قرانکی جنگل ) در کلاله تکمیل و تجهیز و راه اندازی شود . و از سوی اورژانس استان به هر یک از این پایگاهها یک دستگاه آمبولانس تحویل شود.

نماینده مردم مینودشت و کلاله و مراوه تپه و گالیکش در مجلس  اضافه کرد: احداث پایگاه در مسیر جاده مینودشت به آزادشهر  ( احتمالا در روستای القجر یا اعتباری ، بنابر صلاحدید استان ) و منطقه روستایی  قلعه قافه مینودشت توسط اورژانس ۱۱۵ بررسی و اعلام نظر شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi