شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 27 روستای شهرستان سردشت/ پیگیری وضعیت ساخت و ساز مدارس پیرانشهر و سردشت

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی آبرسانی به ۲۷ روستای شهرستان سردشت با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان شروع شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79770
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 27 روستای شهرستان سردشت/ پیگیری وضعیت ساخت و ساز مدارس پیرانشهر و سردشت

کمال حسین پور در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده عملیات اجرایی آبرسانی به ۲۷ روستای شهرستان سردشت با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان شروع شده است.

وی افزود: پروژه های آبرسانی به روستاهای شهرستان سردشت توسط اداره آب و فاضلاب این شهرستان با سرعت در حال اجرا است که با اتمام این پروژه ها شامل احداث مخزن و لوله گذاری مردم ۲۷ روستای شهرستان سردشت از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته عملیات اجرایی روکش آسفالت محور سردشت به پیرانشهرشروع شده است و این نیز از حد فاصله بریته تا ورودی میرآباد از طرف سردشت انجام می گیرد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس عنوان کرد: جلسه ای هم با مدیرکل نوسازی مدارس داشتیم و در این جلسه پیرامون آخرین وضعیت پروژه های ساخت مدارس ۲ شهرستان پیرانشهر و سردشت بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم در جهت تکمیل این مدارس انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi