یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر استاندار به شهرستان گلشن؛ تصویب احداث سالن ورزشی و جایگاه سوخت

نماینده مردم سراوان ، سیب، سوران و مهرستان در مجلس گفت: اخیرا استاندار به شهرستان گلشن سفری داشتند که در این سفر مصوباتی اعم از احداث سالن ورزشی و جایگاه سوخت به تصویب رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79671
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

سفر استاندار به شهرستان گلشن؛ تصویب احداث سالن ورزشی و جایگاه سوخت

ملک فاضلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر استاندار سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مدیران کل و معاونین دستگاه های اجرایی استان و مدیران ستادی استانداری به شهرستان گلشن سفر کردند و از راه های روستایی، بازارچه مرزی و گلخانه های مکسوخته بازدید میدانی داشتند و پس از آن نیز در جلسه شورای اداری حضور پیدا کردند.

وی افزود: در این سفر مواردی به تصویب رسید که می توان به صدور مجوزهای لازم جهت صادرات خرما و محصولات کشاورزی و واردات برنج، انبه، دام سبک و کلیه محصولات گرمسیری و همچنین صدور مجوز پاس مرزی برای شهروندان شهرستان گلشن تا شعاع ۵۰ کیلومتر به شهرهای همجوار پاکستان اشاره کرد.

نماینده مردم سراوان ، سیب، سوران و مهرستان در مجلس عنوان کرد: از دیگر مصوبات این سفر نیز احداث شعبه بانک صادرات و ملت در شهرستان، احداث سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی از اعتبارات استانداری، تخصیص جایگاه سوخت جهت عرضه فراورده های نفتی بوده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین تخصیص یک دستگاه تانکر آب و دستگاه حمل زباله برای شهرداری شهر جالق، تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان فرمانداری شهرستان گلشن، صدور کارت برای جاماندگان طرح رزاق و … از دیگر مصوبات سفر استاندار به شهرستان گلشن بوده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi