دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تسریع در حل مشکلات پروژه ۴۸۰ واحدی مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در نامه ای به استاندار و رئیس شورای مسکن استان همدان، خواستار تسریع در حل مشکلات پروژه ۴۸۰ واحدی مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 79659
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

ضرورت تسریع در حل مشکلات پروژه ۴۸۰ واحدی مسکن ملی شهرک فرهنگیان همدان

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت؛احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین و عضو مجمع نمایندگان استان همدان درمجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به استاندار و رئیس شورای مسکن استان همدان در خصوص پروژه مسکن اقدام ملی موضوعاتی را مطرح کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با تاکید بر اینکه حضور میدانی مکرر مسئولین ارشد عمرانی استان در کارگاه‌های عمرانی و برگزاری جلسات مختلف بین دستگاهی در محل ادارات و محل پروژه‌ها می‌تواند در فعال‌تر ساختن پروژه‌های مسکن اقدام ملی مؤثر واقع شود؛ گفت: عدم برقراری ارتباط مؤثر مسئولین ارشد عمرانی با عوامل مربوط به این پروژه‌ها و همچنین عدم پایش مستمر پروژه‌ها برای حل معضلات موجود در آنها، از موفقیت پروژه مسکن اقدام ملی خواهد کاست.

وی افزود: امید است در اسرع وقت با پیگیری خود، دستورات مقتضی را در خصوص بازدید میدانی مسئولین ارشد عمرانی و تشکیل جلسات مؤثر در ادارات و محل پروژه‌ها صادر فرمائید.

فلاحی در این زمینه تشریح کرد: در بازدید دوباره‌ای که اینجانب در یکسال گذشته از پروژه ۴۸۰ واحدی واقع در شهرک فرهنگیان داشتم مسائلی طرح شد که به نظر، با برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولین مرتبط و پیگیری موارد، مشکلات مربوطه رفع شود.

وی در تشریح برخی از مشکلات پروژه ۴۸۰ واحدی مسکن واقع در شهرک فرهنگیان عنوان کرد: عدم صدور اسناد مالکیتی زمین‌های پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی که متعاقباً مشکلاتی نظیر عدم انعقاد قرارداد مشارکت با بانک مسکن را فراهم آورده که از این حیث، بیم آن می‌رود که پیشرفت فیزیکی پروژه، با مشکل مواجه شود؛ از اصلی ترین این مشکلات است.

میزان افزایش حقوق کارگران در سال 1403 مورد تأیید فراکسیون کارگری مجلس نیست
دنبال کنید

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود از طولانی شدن زمان صدور پروانه ساختمانی در این پروژه نیز اشاره کرد و افزود: علیرغم گذشت ۱۸ ماه از زمان انعقاد قرارداد و پیگیری‌های مستمر متولیان، تاکنون حتی پرونده از شهرداری به نظام مهندسی ساختمان ارجاع نشده و شاهد عدم صدور پروانه حقوقی مجری برای پیمانکار پروژه (شرکت جهاد نصر همدان) علی رغم صدور چنین پروانه‌هایی در استان‌های دیگر هستیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi