چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

وضعیت اشتغال در اسد آباد نامناسب است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در جلسه شورای اداری استان همدان با بیان اینکه وضعیت اشتغال در اسد آباد نامناسب است، گفت: بالغ بر ۴ هزار جوان بیکار داریم و دارای آمار بالا در مهاجرت شده‌ایم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78663
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

وضعیت اشتغال در اسد آباد نامناسب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان همدان با بیان اینکه کشاورزی به دلایل مختلف در استان همدان مرجعیت خود را از دست داده است، گفت: شهر اسدآباد مظلوم است چراکه به لحاظ اشتغال وضعیت نامناسبی دارد.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۴ هزار جوان بیکار داریم و دارای آمار بالا در مهاجرت شده‌ایم؛ افزود: این شهرستان دو ابر پروژه لازم دارد چراکه پروژه‌های نیمه تمام ۸ تا ۱۳ ساله در اسدآباد وجود دارد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: طرح‌های معطل مانده بسیاری داریم، باید برای تضییع بیت المال یقه چه کسانی را گرفت؟ راه‌های ما مضمحل شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس افزود: مسیر اسدآباد، مسیر گذر به عتبات عالیات است، مطالعات اولیه تونل اسدآباد انجام شده و حال تمنا داریم که این پروژه بزرگ به انجام برسد.

وی ادامه داد: حوزه آب شرب اسدآباد مشکل دارد به نوعی که ۸ تا ۱۰ ساعت قطعی آب داریم و کشاورزان به سبب مشکلات آب و نبود صنایع تبدیلی دچار مشکل شده است.

سرمدی تاکید کرد: کامیون دارهای ما دچار مشکل هستند و توان نوسازی نیز ندارند.

وی در پایان به مشکلات حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان اشاره کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi