یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۲۶۰ میلیارد اعتبار از محل قیر رایگان به آسفالت معابر روستایی گچساران

  به گزارش کرونا با  اجرای طرح های هادی ساکنین روستاها از امکانات رفاهی بهره مند خواهند شد و با اجرای این طرح ها  مهاجرت معکوس از شهر به روستا به وجود خواهد آمد. محمدمراد راغ پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارفارس درگچساران اظهارکرد: طرح‌های متعددی توسط بنیاد مسکن در روستاهای این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78585
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

اختصاص ۲۶۰ میلیارد اعتبار از محل قیر رایگان به آسفالت معابر روستایی گچساران

 

به گزارش کرونا با  اجرای طرح های هادی ساکنین روستاها از امکانات رفاهی بهره مند خواهند شد و با اجرای این طرح ها  مهاجرت معکوس از شهر به روستا به وجود خواهد آمد.

محمدمراد راغ پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارفارس درگچساران اظهارکرد: طرح‌های متعددی توسط بنیاد مسکن در روستاهای این شهرستان در دست اقدام است.

وی بیان کرد: امسال ۲۰۴ میلیارد ریال برای ۴۰ طرح عمرانی روستاهای گچساران اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مسکن گچساران تصریح کرد: این طرح ها شامل بهسازی معابر روستایی ، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت است.

راغ پور عنوان کرد: در صورت جذب این میزان اعتبار ، اهالی روستاها ی این شهرستان از بهبود امکانات رفاهی بهره مند خواهد شد.

وی گفت: بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته برای طرح های عمرانی روستاهای این شهرستان اختصاص داده شد که ۱۰۴ میلیارد ریال از آن تخصیص یافت.

رئیس بنیاد مسکن گچساران خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار برای ۳۵ طرح در زمینه بهسازی معابر روستایی ، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، زیرسازی و آسفالت هزینه شد.

راغ پور بیان کرد: زیرسازی، بسترسازی و آسفالت ۱۲۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در دست اجراست که تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: آسفالت این میزان معابر با اعتباری بیش از۲۶۰ میلیارد ریال از محل قیر رایگان و اعتبارات استانی انجام و در صورت جذب این میزان اعتبار ، جمعیت قابل توجهی در این روستاها از بهبود امکانات رفاهی بهره مند خواهد شد.

خبر خوب برای روستانشینان چاروسایی/اعتبار 400 میلیاردی برای توسعه ارتباطات بخش چاروسا
دنبال کنید

رئیس بنیاد مسکن گچساران ادامه داد: تاکنون طرح هادی در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و پنج روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi