پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای فاقد گاز استان قزوین/پایان گازرسانی به روستاهای استان تا دو سال آینده

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس در نشست با مدیران گاز استان قزوین ضمن پیگیری آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای فاقد گاز استان قزوین، از پایان گازرسانی به روستاهای استان تا دو سال آینده خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78474
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

پیگیری آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای فاقد گاز استان قزوین/پایان گازرسانی به روستاهای استان تا دو سال آینده

به خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، لطف‌اله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیران گاز استان نقشه نهضت گازرسانی به مناطق مختلف استان قزوین را مورد بررسی قرار داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم این جلسه به مصوبه مجلس یازدهم برای گازرسانی به مناطق صعب‌العبور روستایی اشاره داشت و گفت: بر اساس آخرین مصوبه مجلس یازدهم سرانه گازرسانی به نقاط دورافتاده روستایی به ۴۵ میلیون تومان برای هر خانوار افزایش یافته است که بر اساس این مصوبه و عزم جدی دولت انقلابی انشالله تا ۲ سال آینده شعله های امید به خانه دورترین روستا خواهد رسید.

وی افزود: در این جلسه مشکلات پروژه‌های گازرسانی به روستاهای فاقد گاز مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت تصمیمات خوبی در راستای رفع مشکلات و مانع پیش‌روی اجرای پروژه‌ها و نیز تسریع در روند طرح اتخاذ شد.

سیاهکلی بیان کرد: برای مثال روستای بک باغی بخش کوهین از جمله مواردی بود که با حضور مدیرکل راه‌آهن گیلان، مشکل گازرسانی این روستا حل شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس اظهار کرد: باید امکانات بیشتری به روستاها ببریم زیرا یکی از گرفتاری‌های اصلی ما در روستاها این است که روستاها خالی از سکنه شده؛ بنابراین باید توجه داشت که اگر بتوان زمینه ی زندگی را در روستاها احیا نمود، دیگر جوانان روستایی در شهرها به شغل‌های کاذب گرفتار نمی‌شوند، گردند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi