یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه تعطیل است!/معارض در کهگیلویه و بویراحمد اجازه کار نمی‌دهد!؟

به گزارش کرونا از یاسوج، اصطلاح معارضین در استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از هر اصطلاح رایج دیگری شنیده‌ایم که از پل گرفته تا جاده و کوه جنگل کوچه و خیابان را از آن خود می‌دانند و برای رسیدن به خواسته های خود از هیچ کوششی دریغ نکرده و شمار پرونده های تشکیل شده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78416
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

کرونا :

پروژه تعطیل است!/معارض در کهگیلویه و بویراحمد اجازه کار نمی‌دهد!؟

به گزارش کرونا از یاسوج، اصطلاح معارضین در استان کهگیلویه و بویراحمد را بیش از هر اصطلاح رایج دیگری شنیده‌ایم که از پل گرفته تا جاده و کوه جنگل کوچه و خیابان را از آن خود می‌دانند و برای رسیدن به خواسته های خود از هیچ کوششی دریغ نکرده و شمار پرونده های تشکیل شده توسط آنها و شکایات و مراجعاتی که دارند به اندازه بار یک وانت است.!

معارضین که بنا به گفته سید حسین صابری استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد اگر ۷۰ سال پیش گله و رمه پدری آنها از منطقه‌ای عبور کرده باشد آن منطقه را میراث پدری خود تلقی کرده و برای تصاحب کوه و دشت و صحرا بهانه‌های این چنینی می آورند.

در سال های اخیر مشکل اصلی بر سر راه سرمایه گذاری در استان معارضانی بوده که موجب شده سرمایه‌گذاران یا به کهگیلویه و بویراحمد نیامده یا اگر وارد استان شده‌اند به دلیل بحث و جدل‌های سخت با معارضین پا به فرار گذاشته و عطای سرمایه‌گذاری را به لقایش ببخشند.

به گزارش فارس معارضان در ایجاد حوادث نقش غیر مستقیم هم داشته‌اند و شاید یکی از ریشه ها و دلایل تصادفات خونیین در استان که هنوز شاهد آنها هستیم به دلیل معارضاتی باشد که اجازه نداده‌اند جاده های ایمن هرچه زودتر تکمیل شوند.

نمونه آن را می توان در جاده کمربندی شهر یاسوج مثال زد که بنا به گفته آمار ۱۱ درصد از کل تصادفات فوتی استان در این ۱۴ کیلومتر اتفاق می افتد هر چند در این جاده پیمانکار با همه توان پای کار آمده و فعالیتی متفاوت از سایر پیمانکاران دارد اما به دلیل برخی معارضات کار بعضی اوقات گره خورده و با تاخیر انجام می‌شود.

روایتی از تخلفات استخدامی دولت روحانی در گچساران
دنبال کنید

در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این نکته اشاره کرد که برای جابجایی دو دهنه پل عده‌ای معارض شده‌اند که لازم است دستگاه قضایی با همه توان پای کار آمده و اجازه ندهد که در استان عده‌ای به واسطه منافع خود از منفعت عامه جلوگیری کرده و چنین سد راه پروژه مهم و حیاتی در استان شوند زیرا دیرکرد و تاخیر در ساخت و تکمیل آن برابر با جان دادن یک هم وطن در کمربندی یاسوج است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi