جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

توانمندی‌های جوانان اهری در کلیه رشته‌های ورزشی عالی و ستودنی است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در هفتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری سد ستارخان اهر توانمندی‌های جوانان شهرستان اهر را در کلیه رشته‌های ورزشی بسیار عالی و ستودنی برشمرد و از مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و مسئولان ذی‌ربط خواست در جهت ارتقاء ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی جوانان این شهرستان گام‌های اساسی بردارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78350
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

توانمندی‌های جوانان اهری در کلیه رشته‌های ورزشی عالی و ستودنی است

به گزارش خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، احمد محرم زاده یخفروزان نماینده مردم اهر و هریس و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی  در هفتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری سد ستارخان اهر از وزیر، مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار اهر خواست به آرزوی چند ساله جوانان ورزشکار اهری که ساخت پروژه باشگاه ۵۰۰۰ نفری است جامه عمل پوشیده و تا پایان سالجاری این پروژه به اتمام برسد.

وی از دیگر خواسته‌های به حق جوانان ورزشکار اهری را تکمیل سالن هنرهای رزمی و ایجاد پیست ورزشی تارتان، احداث خانه‌های ورزشی روستایی و ده‌ها طرح‌های مختلف دیگر ورزشی در این شهرستان قلمداد کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر در منطقه مشکلات بیکاری، اشتغال می‌باشد و تاکنون توانمندی‌های جوانان به بالفعل تبدیل نشده است، حداقل باید مسیر ورزش را برای جوانان و کشف استعداد آنها فراهم کنیم.

وی خواستار توجه ویژه مسئولان به استعدادها و ظرفیت‌های نهفته و پنهان شهرستان اهر و آشکارسازی آنها شد.

محرم زاده در ادامه با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی، ورزشی و گردشگری سد ستارخان در راستای ایجاد نشاط و شادی بین جوانان و مردم شهرستان اهر گفت: انشالله با پیگیری مسئولان مکان فعلی برگزاری این جشنواره تا سال آینده مناسب سازی و تجهیز شود./

پایاین پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi