شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندارکهگیلویه و بویراحمد؛ مدیران خود را برای کارهای بزرگ آماده کنند

به گزارش کرونا از یاسوج،سید علی احمدزاده در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری که با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیران توفیق خدمت‌گذاری که نصیب آنها شده را قدر بدانند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارهای زیربنایی خوبی در سطح استان انجام شده، افزود: پروژه‌هایی در سطح استان رها شده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78305
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

استاندارکهگیلویه و بویراحمد؛ مدیران خود را برای کارهای بزرگ آماده کنند

به گزارش کرونا از یاسوج،سید علی احمدزاده در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری که با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیران توفیق خدمت‌گذاری که نصیب آنها شده را قدر بدانند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارهای زیربنایی خوبی در سطح استان انجام شده، افزود: پروژه‌هایی در سطح استان رها شده بودند که فعال کردیم و امیدوارم در دومین سال استقرار دولت سیزدهم شاهد تحول در استان باشیم.

وی ضمن قدردانی از بسیج سازندگی به پروژه‌های راه و آب شرب روستایی اشاره و عنوان کرد: در سفر رئیس مجلس به استان قول تامین اعتبار برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی داده شد و بنیاد مستضعفان متعهد شد دو هزار واحد مسکونی بسازد.

احمدزاده با بیان اینکه مدیران خود را برای کارهای بزرگ آماده کنند، گفت: کارهای بزرگ نشدنی در راه استان است که امیدواریم با حمایت مدیران به نتیجه برسند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi