شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبارات 60 میلیارد تومانی شهرستان دنا در سال جاری/ اعتبارات ملی دنا چه قدر است؟

به گزارش کرونا از سی‌سخت، علی شهابی‌فر رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه‌ریزی دنا اظهار کرد: جلسه کمیته برنامه ریزی داریم که حدود ۶۰ میلیارد اعتبارات شهرستان دنا بوده و آن را تقسیم کرده‌ایم. وی گفت: همه اعتبارات شهرستان دنا این این اعتبارات نیست ۴ برابر این اعتبارات از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78164
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

اعتبارات 60 میلیارد تومانی شهرستان دنا در سال جاری/ اعتبارات ملی دنا چه قدر است؟

به گزارش کرونا از سی‌سخت، علی شهابی‌فر رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه‌ریزی دنا اظهار کرد: جلسه کمیته برنامه ریزی داریم که حدود ۶۰ میلیارد اعتبارات شهرستان دنا بوده و آن را تقسیم کرده‌ایم.

وی گفت: همه اعتبارات شهرستان دنا این این اعتبارات نیست ۴ برابر این اعتبارات از محل اعتبارات ملی است چرا که ۲۲۰میلیارد تومان اعتبار طرح‌های ملی شهرستان دناست.

این مسئول افزود: باند دوم جاده یاسوج‌- سمیرم در منطقه دنا، جاده یاسوج‌- سیسخت پیوست شماره  یک ۱۳۰ میلیارد دارد و ۲۲ میلیارد تومان از محل دیگر گذاشتیم. 

وی بیان کرد: فاضلاب سی سخت ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  اعتبار دارد، بیمارستان سی‌سخت ۱۳ میلیارد که از تلاش‌های استاندار و نماینده برای پی‌گیری تشکر ویژه دارم. 

مسئول برنامه و بودجه استان یادآور شد: در بحث اشتغال از محل تبصره ۱۶ به میزان
۶۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات کشور بوده که سهم استان ما ۱۲۸۰ میلیارد تومان است، در زمینه اشتغال تبصره ۱۸ تسهیلات کشوری ۶۸ هزار میلیارد تومان است که  ۲ هزار و‌ ۲۰۰ میلیارد تومان سهم استان ماست که در راستای مسکن و‌ سرمایه گذاری در این حوزه است و بیش از ۳ هزار میلیارد‌ تومان اعتبار در حوزه اشتغالزایی داریم که باید مردم را به این سمت و سو هدایت کنیم و برای این تسهیلات سرمایه‌گذاران را پای کار بیاریم.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi