دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأمین ۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت و بهسازی قنوات و کانال‌های کشاورزی دو شهرستان رزن و درگزین

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان رزن از تأمین ۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت و بهسازی قنوات و کانال‌های کشاورزی دو شهرستان رزن و درگزین خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78161
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

تأمین ۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت و بهسازی قنوات و کانال‌های کشاورزی دو شهرستان رزن و درگزین

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، حسن لطفی نماینده مردم رزن و درگزین  و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان رزن از تأمین ۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای مرمت و بهسازی قنوات و کانال‌های کشاورزی دو شهرستان رزن و درگزین خبر داد و گفت: در مرحله اول مطالعه انجام مرمت و بهسازی ۴۶ رشته قنات و کانال انجام شده که بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی، خواستار شفافیت بر روند فعالیت تعاونی‌های کشاورزی موجود در روستاها شد و افزود: باید برای مردم و سهامداران میزان سود و زیان تعاونی‌ها مشخص شود که این امر باید توسط تعاون روستایی انجام شود

این نماینده مجلس در دوره یازدهم خاطرنشان کرد: از زمان تشکیل تعاونی‌های در روستاها هیچ گونه سود به سهامداران پرداخت نشده و اصلاً مشخص نیست که کشاورز چه میزان سهام در تعاونی دارد.

لطفی در ادامه صحبت‌های خود، با اشاره به اینکه شهرستان رزن و درگزین در تولید گندم استان پیشتاز است گفت: باید با ارائه مشوق‌هایی به گندمکاران مانع از خروج گندم شهرستان به سایر شهرستان‌های دیگر شویم.

وی ضمن انتقاد شدید از عملکرد سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی در پیشبرد برنامه‌های تولید محور، از وضع و اجرای مواد قانونی سختگیرانه در بحث فواصل واحدهای دامی و حتی غیر دامی (گلخانه‌ها و…) که شاید هیچ گونه تداخل بهداشتی بین واحدها وجود نداشته باشد، گلایه کرد.

لطفی در این راستا خاطرنشان کرد: این مشکلات و سخت گیری ها مخصوصاً طی سالیان اخیر در استان همدان بسیار بیشتر از سایر استان‌ها بوده است./

گردشگری، فرصت فراموش شده اشتغالزایی در مازندران
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi