یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح 13 کتابخانه در سطح کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد/برنامه‌های کانون برای غدیر

به گزارش کرونا از یاسوج علیرضا دولت آبادی با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تعداد ۱۳ کتابخانه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح خواهد شد. وی با بیان اینکه کتابخانه‌ها به درخواست مدیران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 78068
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

کرونا :

افتتاح 13 کتابخانه در سطح کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد/برنامه‌های کانون برای غدیر

به گزارش کرونا از یاسوج علیرضا دولت آبادی با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تعداد ۱۳ کتابخانه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌ها به درخواست مدیران کانون ها استان و موافقت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، لنده و بهمئی افتتاح خواهند شد، اظهار داشت: حمایت‌های مالی از طرف ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت خرید تجهیزات لازم انجام شده شده است. همچنین کتاب‌های مورد نیاز این کتابخانه‌ها با موضوعات مختلف اعتقادی مذهبی علمی و فرهنگی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

 ادامه داد: با افتتاح این ۱۳ کتابخانه زمینه حضور نوجوانان و جوانان در مساجد بیش از گذشته فراهم می‌شود و فعالیت‌های کانون ها با استقبال بهتری روبرو می‌شود.

این مسئول فرهنگی در ادامه به دیگر برنامه های کانون های مساجد استان اشاره کرد و گفت: ۶۴۶ کانون فرهنگی و هنری استان کار آذین بندی مساجد و جشن های مردمی را در دهه امامت و ولایت بر عهده عهده دارند.

دولت آبادی افزود: جلسات سخنرانی با موضوع تبیین واقعه غدیر در کانون‌های منتخب شهرستان ها برگزار خواهد شد.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به برپایی ایستگاههای صلواتی در کنار مساجد و معابر پرتردد اشاره کرد و گفت: راه اندازی کاروان های شادی را در در  شهرستان ها و تجلیل از برگزیدگان کانون‌ها در دستور کار قرار دارد.

دولت آبادی به طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان در روز عید غدیر اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ویژه‌ کانون‌های مساجد اجرای سرود های خیابانی و پاتقی در مناطق شلوغ و منتخب استان در روزهای قبل از عید غدیر و روز عید خواهد بود.

بغض لنده ای ها در شب تاسوعای حسینی ترکید
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi