یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست با رئیس دانشگاه آزاد؛ پیگیری تاسیس مرکز نوآوری روستایی در دانشگاه آزاد نهبندان

نماینده مردم سربیشه و نهبندان در مجلس گفت: در نشست اخیر خود با رئیس دانشگاه آزاد مباحث مختلفی بحث و بررسی شد که می توان به پیگیری تاسیس مرکز نوآوری روستایی در دانشگاه آزاد نهبندان اشاره کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77683
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

نشست با رئیس دانشگاه آزاد؛ پیگیری تاسیس مرکز نوآوری روستایی در دانشگاه آزاد نهبندان

مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به نشست با رئیس دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیداری با رئیس دانشگاه آزاد داشتم که در این دیدار پیرامون مباحث و موضوعات دانشگاه آزاد نهبندان بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: از مواردی که در این دیدار مطالبه گردید تاسیس مرکز نوآوری روستایی در دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان به عنوان یک طرح خلاقانه برای توسعه اشتغال در بخش روستایی مبتنی بر مزیت های منطقه ای با محوریت دانشگاه و تکیه بر گروه های جهادی بوده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس اظهار کرد: از دیگر مباحثی که در این نشست مطرح گردید کاهش شهریه دانشجویان در مرکز نهبندان بود که مقرر گردید این موضوع با جدیت توسط دانشگاه پیگیری شود و حتی الامکان از سال تحصیلی جدید عملیاتی گردد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین دستور بررسی تاسیس دانشکده پرستاری در نهبندان و راه اندازی دوره تربیت بهورز در این نشست داده شد لذا مقرر گردید طرح های توجیهی لازم تهیه و در جلسات بعدی مورد پیگیری قرار گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi