شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر حل مشکلات محورهای مواصلاتی چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در نشست با وزیر راه

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیداری با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون مسائل مرتبط به حوزه راه و شهرسازی شهرستان های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم در این راستا صورت پذیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77679
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

پیگیر حل مشکلات محورهای مواصلاتی چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در نشست با وزیر راه

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به نشست با وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیداری با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون مسائل مرتبط به حوزه راه و شهرسازی شهرستان های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم در این راستا صورت پذیرد.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان با برخورداری از کمترین شاخص های حوزه راه در سطح کشور قرار دارد و سهم آن از شبکه بزرگ راهی کشور تنها ۲ درصد بوده است.

این نماینده مردم با اشاره به اینکه شاخص های راههای روستایی در حوزه انتخابیه بسیار پایین است، اظهار کرد: در این نشست تاکید نمودم که شاخص های راه های روستایی بسیار پایین است؛ لذا باید اعتبارات ویژه ای برای این مناطق در نظر گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: صراحتا اعلام کردم که سهم عمده تصادفات در استان به دلیل عدم استانداردهای لازم و پایین بودن شاخص ها در کنار سایر عوامل بوده است و دولت سیزدهم بایستی جهت کاستن محرومیت های این عرصه اقدامات انقلابی و جهادی انجام دهد.

وی عنوان کرد: پس از گفت و گو در خصوص مسائل راه های حوزه انتخابیه، وزیر راه دستور تامین اعتبار محور چاهان به زرآباد، تسریع دربهسازی محور ریمدان، اختصاص یک دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بولدوزر و همچنین افزایش اعتبار پل های حمیری و گرمبیت را صادر نمودند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi