سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمیته مشترکی برای راه‌اندازی و تکمیل هرچه سریعتر فرودگاه قم تشکیل شد

نماینده مردم قم در مجلس گفت:کمیته مشترک سازمان هواپیمایی کشوری و مجموعه مدیریت استان برای راه‌اندازی و تکمیل هرچه سریعتر فرودگاه قم تشکیل شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77611
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

کمیته مشترکی  برای راه‌اندازی و تکمیل هرچه سریعتر فرودگاه قم تشکیل شد

 احمد امیرآبادی فراهانی در گفت‌ و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت در تشریح نشست امروز خود با رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با پیگیری های انجام شده با حضور معتمدی معاون عمرانی استانداری قم، محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیر عامل شرکت هواپیمایی هما نشستی با هدف تعیین تکلیف فرودگاه قم، امروز در محل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد. 

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: بعد از بحث و بررسی در این جلسه مقرر شد، کمیته مشترکی میان سازمان هواپیمایی کشور و مجموعه مدیریت استان قم تشکیل و پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی و تکمیل فرودگاه قم انجام شود. 

وی تصریح کرد: این کمیته با دعوت از سرمایه‌گذاران و مسئولان مربوطه در جلسات متعدد و با توجه به قول مساعد سازمان هواپیمایی کشور ظرف ۴ ماه آینده مجوزهای لازم را در خصوص تکمیل ساخت و راه‌اندازی فرودگاه قم اتخاذ و برنامه زمانبندی مشخصی را برای این موضوع در نظر خواهد گرفت. 

نشست نمایندگان قم با رئیس سازمان هواپیمایی کشور

امیرآبادی فراهانی بیان کرد: همچنین قرار شد، گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه راه‌اندازی فرودگاه قم از سوی رئیس سازمان هواپیمایی کشور و نمایندگان قم به رئیس جمهور ارائه شود، تا بتوان از ظرفیت سرمایه‌گذاری‌ها و کمک‌های دولتی در بخش زیرساخت فرودگاهی استفاده کرد تا اینگونه شاهد اتمام ساخت هر چه سریعتر فرودگاه قم در آینده نزدیک بود. 

نماینده مردم قم در مجلس اظهار کرد: بعد از تاکیدات رئیس جمهور در سفر استانی خود به شهر مقدس قم مبنی بر تعیین تکلیف فرودگاه این شهر، اقدامات اولیه انجام و جلسات متعددی در حوزه استانی با حضور مدیران اجرایی و مجموعه قضایی استان و سرمایه‌گذاران برگزار و مسائل و مشکلات در خصوص تکمیل و راه‌اندازی فرودگاه قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی تاکید کرد: جلسه‌ای نیز در خصوص اخذ مجوزات لازم برای فرودگاه قم برگزار شد که با توجه به نگاه مثبت مجموعه هواپیمایی کشور به وجود فرودگاه بین‌المللی قم و ظرفیت‌های موجود برای احداث و راه‌اندازی این فرودگاه، توافقات لازم انجام شد./ 
پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi