سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

از بزرگنمایی بعضی از حوادث تا سانسور بعضی مطالبات مردمی

از بزرگنمایی بعضی از حوادث تا سانسور بعضی مطالبات مردمی   ⏪ رسانه ها می توانند هر حادثه‌ای را چه کوچک و چه بزرگ در هر کجای دنیا باشد بزرگ یا کوچک کنند این روزا شاهد آن هستیم که بعضی رسانه‌ها دنباله رو گزارشات شبکه های اجتماعی شده و بعضی از حوادث را بزرگ کرده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77600
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

کرونا :

از بزرگنمایی بعضی از حوادث تا سانسور بعضی مطالبات مردمی

از بزرگنمایی بعضی از حوادث تا سانسور بعضی مطالبات مردمی

 

⏪ رسانه ها می توانند هر حادثه‌ای را چه کوچک و چه بزرگ در هر کجای دنیا باشد بزرگ یا کوچک کنند این روزا شاهد آن هستیم که بعضی رسانه‌ها دنباله رو گزارشات شبکه های اجتماعی شده و بعضی از حوادث را بزرگ کرده و یا آن را کوچک میکند و بعضاً بعضی از این رسانه ها عمدا دست به چنین کاری میزنند.

🧏‍♂️ این کار بعضاً در حوادثی اتفاق می افتد که قدرت مردم را تضعیف می کند و یا بعضاً ضرباتی را به دولت وارد کرده و باعث اتلاف وقت و بودجه دولت می شود.

✍️ ایران اسلامی ما در مسیر ترقی خود نیاز به همراهی مردم و دانستن مطالبات بر حق مردم دارد که با سانسور مطالبات توسط شبکه‌های اجتماعی و متعاقب آن رسانه ها این دولت است که ضعیف شده و این مردم هستند که دچار ضرر و زیان می شود.

🛑 در همین اثنا باید از رسانه ها پرسید تا کجا به این شتابان می روید؟ و تا کجا کیفیت را فدای سرعت خواهید کرد؟

🫐 الگوی تعقیب مطالبات مردمی در شبکه های اجتماعی شاید به نظر خوب باشد اما در عمل باعث سانسور آنها از رسانه میشود و این مطالبات در دراز مدت به فراموشی سپرده شده و یا اصلاً دیگر پیگیری نمی شود.

🛑 با این اتفاقات ناامیدی بعد از آن به مردم منتقل می شود و از دولت و نظام زده می شوند و حتی رسانه ها را از دید ضعف نگاه کرده و آنها را در مسائل دخیل ندیده و عملاً رسانه ها را حذف خواهند کرد.

ماجرای FATF به زبان ساده چیست⁉️
دنبال کنید

✅ آری! رکن سوم و چهارم نظام به همین راحتی مطالبات را به فراموشی می سپارد و بهمین راحتی ناامیدی را به جامعه تزریق می کند.

🛑🛑🤠🛑🛑
*عقل خاکستری*

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی یکشنبه , 2 مرداد 1401 - 22:34

شرکت حسابداری آرمان ناب، ارائه کننده کلیه خدمات حسابداری در تهران.

logo-samandehi