شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی برجسته کردن استعدادهای نونهالان و نوجوانان است

نماینده مردم شیروان در مجلس در آیین افتتاح نخستین المپیاد ورزشی شهرستان شیروان گفت: هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی برجسته کردن استعدادهای نونهالان و نوجوانان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 77531
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی برجسته کردن استعدادهای نونهالان و نوجوانان است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علی جدی  نماینده مردم  شیروان و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح نخستین المپیاد ورزشی شهرستان شیروان گفت: این شهرستان دارای پتانسیل های ورزشی زیادی است که باید زیرساخت های لازم برای فعالیت ورزشکاران فراهم شود تا در میادین ورزشی بدرخشند.

وی افزود: ۱۷ زمین چمن مصنوعی فوتبال در جهت تقویت و حمایت از ورزش روستایی و کشف استعدادهای ورزشی در سطح شهرستان شیروان در حال احداث است و با اولویت قرار دادن به اتمام طرح های نیمه تمام باید سرانه ورزشی شهرستان تقویت شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به هزینه کرد ۱۰ میلیارد ریالی برای برگزاری نخستین المپیاد ورزشی در این شهرستان افزود: هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی برجسته کردن استعدادهای نونهالان و نوجوانان است.

جدی خاطرنشان کرد: ورزش بانوان در اولویت قرار دارد و باید حضور این قشر در ورزش جدی گرفته شود و ضرورت دارد تا برای این مهم تلاش شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi